Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر فخری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : صندوق های اخذ رای روستاهای دور دست به همراه عوامل اجرایی و نظارت از روز گذشته در محل مستقر شده و با آمادگی کامل پذیرای رای دهندگان هستند.

  بنابه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان سمنان ، سامانه فعال بارشی کنونی از شامگاه جمعه به تدریج از نواحی شرقی خارج می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این پیش بینی ، از بعدازظهر پنجشنبه تا صبح جمعه بر میزان و شدت بارش‌ها در استان سمنان افزوده می‌شود.

در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی ۱۳ تن از داوطلبان تایید شده ، برای کسب تنها صندلی نمایندگی مردم این منطقه رقابت می کنند.

در این دوره از انتخابات نامزدهای مجلس  شورای اسلامی در شهرستان شاهرود و میامی  ۵۱ تن ثبت نام کردند که ۱۹ تن صلاحیت شورای نگهبان را اخذ کرده که ۱۸تن آقا و یک خانم هستند و از لحاظ سنی کمترین ۳۲ سال و بیشترین ۵۹ ساله بوده و همگی متاهل هستند.

۶ تن از نامزدهای تایید صلاحیت شده انصراف خود را اعلام کرده و رقابت امروز بین ۱۳ تن انجام می شود.

۲۱۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان شاهرود و میامی پیش بینی شده است، که از این تعداد ۱۴۷ شعبه مربوط به شهر شاهرود و بخش مرکزی، ۴۵ شعبه بخش بسطام و ۲۰ شعبه بخش بیارجمند است.

۶۳۸ شعبه اخذ رای در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان دایر است که از این تعداد ۵۰۶ شعبه ثابت و ۱۳۲ شعبه سیار برای روستاها در مناطق کوهستانی، کویری و صعب العبور است.

۱۵۸ نفر برای نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ثبت نام کرده بودند که در نهایت ۸۳ نامزد تایید صلاحیت شده و با هم به رقابت پرداختند.

استان سمنان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  چهار کرسی در مجلس دارد.

شهرستان شاهرود با حدود ۲۲۰ هزار تن جمعیت و ۵۳ هزار کیلومتر مربع مساحت پنج نقطه شهری و ۵۰ روستا دارد.

برچسب‌ها شاهرود شورای نگهبان انتخابات مجلس شورای اسلامی میامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در سمنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود شورای نگهبان انتخابات مجلس شورای اسلامی میامی شاهرود شورای نگهبان انتخابات مجلس شورای اسلامی میامی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس آمادگی کامل داریم

ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه از آمادگی کرمانشاه برای رقابت بین چهار نامزد مرحله دوم انتخابات مجلس دوزادهم در شهرستان خبر داد.

محمدرضا آمویی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آمادگی کامل شهرستان کرمانشاه برای برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌، گفت: ۶۴۵  صندوق اخذ رأی در شهرستان در نظر گرفته شده که ۵۴۵ صندوق آن در سطح شهر کرمانشاه و بخش مرکزی، ۱۸ صندوق در بخش بیلوار، ۲۰ صندوق در بخش کوزران، ۳۶ صندوق در بخش فیروزآباد و ۲۶ صندوق در بخش ماهیدشت مسقر خواهد شد.

آمویی با بیان اینکه  دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، گفت: آموزش های لازم به کاربران داده شده و مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم.

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد: بیش از ۱۰ هزار نفر در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه کار برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم را بر عهده دارند.

 وی با بیان اینکه چهار کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات از بامداد روز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات خود را در این حوزه انتخابیه آغاز کرده اند و تا ساعت هشت صبح فردا(۲۰ اردیبهشت) فرصت تبلیغات دارند، گفت: از ساعت هشت صبح فردا(پنجشنبه) مهلت تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد و انتظار داریم نامزدهای انتخابات و هواداران آنها به قوانین پایبند بوده و بعد از اتمام این مهلت هیچ نوع کار تبلیغی انجام ندهند.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با قدردانی از حضور پرشور مردم شهرستان کرمانشاه در مرحله نخست انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: از مردم کرمانشاه دعوت می‌کنم در مرحله دوم انتخابات نیز پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند.

وی با بیان اینکه حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه سه کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد، افزود: در مرحله اول انتخابات یک نفر از نمایندگان کرمانشاه مشخص شده و دو نماینده دیگر نیز در مرحله دوم تعیین تکلیف خواهند شد که حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای می تواند در انتخاب نماینده اصلح تاثیر داشته باشد.

 وی افزود: وقتی نماینده ای با رای بالای مردم راهی مجلس می شود، با قدرت بیشتری در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها نقش آفرینی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، در مرحله اول انتخابات در شهرستان کرمانشاه «محمد رشیدی» با کسب حد نصاب آراء به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرده و چهار نفر شامل «عبدالرضا مصری»، «جهانبخش امینی»، «فضل الله رنجبر» و «ابراهیم رحیمی زنگنه» که بالاترین آراء را داشتند به دور دوم انتخابات راه پیدا کرده اند که دو نفر آنها با رای مردم راهی مجلس شورای اسلامی خواهند شد.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • سمیرم آماده برگزاری دور دوم انتخاب است
  • ملایر چشم انتظار دور دوم انتخابات مجلس/ مشارکت چشمگیری در راه است
  • ۵۰ شعبه آماده ‌اخذ آرای مردم رامشیر در دور دوم انتخابات
  • برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس آمادگی کامل داریم
  • اسلامی: داوطلبانی وارد مجلس می‌شوند که بالاترین رأی را کسب کنند
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • پیش‌بینی ۱۶۷ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است
  • کمتر از ۳ روز تا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • شرایط برگزاری انتخابات درخوسف برقرار است