Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-علیرضا بیرانوند چند سال پیش در آستانه پیوستن به استقلال قرار داشت اما درنهایت به استقلالی نشد و به پرسپولیس پیوست.

در ابتدای فصل 94-95 بیرانوند با استقلالی‌ها وارد مذاکره شد، اما استقلالی‌ها به راحتی او را کنار گذاشتند و مهدی رحمتی را به خدمت گرفتند. استقلالی‌ها در آن فصل ترجیح دادند که رحمتی را از پیکان برگردانند و بعد هم با او سه ساله تمدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این تصمیمی بود که پرویز مظلومی گرفت. او به توصیه یکی از مسئولان وقت استقلال چنین تصمیمی را گرفت و برای اینکه دعواهای بازوبند تکرار نشود از جذب نکونام و خیلی های دیگر سر باز زد و فقط با مهدی بست!

این اتفاق باعث شروع حاشیه‌ها شد و جنجال‌های زیادی پیرامون شماره یک این تیم رقم خورد تا درنهایت سیدحسین حسینی توانست این عنوان را به‌دست آورد و مهدی رحمتی راهی پدیده شود. 

بیرانوند مدتی بعد پرسپولیسی شد و با این تیم سه قهرمانی متوالی لیگ برتر و فینال آسیا را تجربه کرد و بعد از مدت‌ها به دروازه این تیم ثبات بخشید.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن

آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا به تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران بازگشتند و مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار با ذوب آهن ندارند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

با اعلام جواد نکونام، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به شرایط بازی برگشتند و در تمرینات این تیم شرکت کردند. این دو بازیکن‌ می‌توانند در دیدار فردا برابر ذوب آهن در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار بگیرند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد