Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تعرفه لازم از سوی انتخابات برای شعب اخذ رای در استان تهیه شده به گونه ای که حتی اگر مشارکت ۱۰۰ درصدی باشد نیز کمبودی در این خصوص وجود نخواهد داشت،اظهار داشت: ۱۰۴۰ شعبه اخذ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز در سه حوزه انتخابیه استان قزوین برپا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدالله حمزه ای یادآور شد: ۹۲۵ هزار نفر در استان قزوین در استان قزوین واجد شرایط رای دهی هستند.

وی همچنین گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در ستاد انتخابات و استفاده از تجارب انتخابات های قبلی، پیش بینی می شود شعبات اخذ رای با کمبود تعرفه روبرو نشود اما در صورت اعلام مسئولان شعب، تعرفه ها  به سرعت به شعب مربوطه ارسال خواهند شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی دست اندرکاران ستاد انتخابات استان، همه تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سالم در استان قزوین اندیشیده شده است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز جمعه دوم اسفند ماه در سراسر کشور آغاز شده است.

استان قزوین در این دوره از انتخابات مانند ادوار قبلی دارای سه حوزه اتتخابیه با چهار کرسی نمایندگی است.

۱۳۹ نامزد از حوزه های انتخابیه استان قزوین تایید صلاحیت شده بودند که با انصراف ۵۲ نفر، ۸۷ نفر بخت خود را برای کسب رای از مردم و حضور در خانه ملت محک می رنند.

حوزه انتخابیه قزوین-آبیک-البرز دارای ۲ کرسی نمایندگی مجلس و حوزه های انتخابیه تاکستان و بوئین زهرا-اوج نیز هرکدام دارای یک کرسی نمایندگی هستند.

۹۲۵ هزار و ۴۷۸ شهروند در استان قزوین واجد شرایط رای دهی هستند که از این تعداد ۴۴ هزار و ۳۱۸ نفر رای اولی هستند.

برچسب‌ها استان قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری گام ششم، روز انتخابات انتخابات مجلس در قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی استان قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی استان قزوین انتخابات مجلس اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به علت نرسیدن مجموع آرای نامزد‌های برتر به حد نصاب یک‌پنجم مجموع آرای مأخوذه به دور دوم کشیده شد.

هیچ کدام از ۴۹ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد موفق به کسب حد نصاب آرا نشدند و براساس قانون ۲ نامزد در رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد برای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ۲۹۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • استقرار ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟+ فیلم
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد