Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین بختیاری» روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: فرآیند اخذ رای از ساعت هشت صبح امروز در سطح شعب این حوزه انتخابیه آغاز شده و با آرامش و نظم ادامه دارد.

فرماندار اراک از مردم درخواست کرد: در ساعات اولیه برای رای دادن مراجعه کنند تا در نوبت عصر و ساعات پایانی رای گیری شعب با ازدحام مواجه نشود.

بختیاری بیان کرد ۴۸ نامزد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب برای تصاحب ۲ کرسی بهارستان با هم رقابت دارند که ۱۲ نامزد زن و ۳۶ نفر مرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در این دوره از انتخابات ۳۱۴ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه و در سطح  شهر اراک و بخش‌های مرکزی، معصومیه و ساروق  دایر شده و فرآیند رای‌گیری  برای روستاهای روستاهای کوچک، بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و زندان‌ها از سوی شماری صندوق سیار صورت می‌گیرد.

فرماندار اراک خاطرنشان کرد: هشت هزار  نیروی اجرایی، نظارتی، بازرس، نظامی و انتظامی، خدمت رسان و پشتیبان در امر برگزاری انتخابات شهرستان اراک دخالت دارند.

بختیاری گفت: حضور پررنگ مردم در این انتخابات نقش موثری در ارتقای امنیت کشور دارد و هرچه این حضور بیشتر باشد، انگیزه مدیران و مسوولان برای خدمت‌رسانی، بیشتر می‌شود.

اراک با ۶۵۰ هزار نفر جمعیت مرکز استان مرکزی است و  ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

برچسب‌ها اراک ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی اراک ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت