Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ همزمان با سراسر کشور مردم ارومیه نیز برایشرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در پای صندوق‌های رای حاضر شدند. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، همزمان با سراسر کشور مردم ارومیه نیز برایشرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 میلیون و 379 هزار و 656 نفر در استان واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد یک میلیون و 183 هزار و 914 نفر مرد و یک میلیون و 195 هزار و 742 نفر نیز خانم هستند. 135 هزار و 26 هم رأی اولی بشمار می‌روند.

2 هزار و 117 صندوق پیش بینی شده است. از این تعداد یک هزار و 252 صندوق ثابت و 865 صندوق هم سیار هستند. نسبت به دوره قبل رشد 3 درصدی در تعداد صندوق‌ها را داریم. از مجموع صندوق‌ها، 7 صندوق متعلق به اقلیت‌های دینی است که شش صندوق در ارومیه و یک صندوق هم در سلماس مستقر می‌شود.

تازه‌ترین اخبار از انتخابات استان لرستان| آغاز رأی‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلستازه‌ترین اخبار انتخابات ‌استان هرمزگان| آغاز ‌رأی‌گیری در شعب اخذ رأی استان هرمزگانانتخابات مجلس 98 |عرف در محل أخذ رأی حاضر شد

 

از مجموع 163 نامزدی که فعلاً تأیید صلاحیت شده‌اند به تفکیک؛ ارومیه 57 نفر، خوی و چایپاره 13 نفر، بوکان 8 نفر، پیرانشهر و سردشت 8 نفر، نقده و اشنویه 13 نفر، ماکو، شوط، پلدشت و چالدران 15 نفر، مهاباد 10 نفر، میاندوآب 8 نفر، شاهین دژ و تکاب 19 نفر و سلماس 12 نفر در دوم اسفند به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/7548/ز

R7548/P1549/S6,48/CT1 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوانات گفت: همزمان با سراسر کشور ، امروز و فردا، ششم و هفتم اردیبهشت  دانش آموزان بواناتی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ با هم رقابت می‌کنند.
حمیدرضا عندلیب افزود: ۲۲۰ داوطلب در گروه‌های علوم انسانی و ریاضی در این شهرستان صبح امروز با هم رقابت کردند.
وی بیان کرد:  ۴۶ متقاضی رشته هنر و زبان خارجی هم بعد از ظهر امروز  ششم اردیبهشت با یکدیگر رقابت کردند.

وی بیان کرد: فردا جمعه هفتم اردیبهشت،همزمان با سراسر کشور در این شهرستان ۱۴۹ داوطلب در رشته علوم تجربی با هم به رقابت می‌پردازند.

شهرستان بوانات در شمال شرق فارس و در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور