Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان همدان گفت: ۳۵۲ شعبه اخذ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه همدان و فامنین وجود دارد.

حسین افشاری جمعه دوم اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد نامزدهای انتخاباتی در شهرستان همدان ۵۵ نفر و تعداد واجدین شرایط رای دادن ۵۸۹ هزار نفر هستند و ۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر رای اولی در شهرستان همدان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: ۳۵۲ شعبه اخذ رای در سطح دو حوزه انتخابیه همدان و فامنین وجود دارد و دو کرسی به نمایندگان همدان اختصاص دارد.

افشاری ادامه داد: از آنجایی که تعداد اقلیت های مذهبی همدان کم است، از این رو اقلیت های مذهبی در استان تهران رای خود را به صندوق خواهند انداخت.
وی بیان کرد: در حوزه همدان و فامنین، ۷۰۴۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی، محافظین صندوق و پشتیبانی برگزاری انتخابات را برعهده دارند.
فرماندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: تعداد تخلفات انتخاباتی در حوزه همدان و فامنین ۱۴ مورد بود که کمترین تخلفات را شاهد بودیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 دوم اسفند 98 انتخابات مجلس یازدهم همدان و فامنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۳ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه لنجان تعبیه شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه انتخابیه لنجان، رقابت بین حسین رجایی ریزی و اکبر پولادی باغبادرانی است.

وی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود.

فرماندار لنجان گفت: در این حوزه انتخابیه (۱۳۷ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار) افزون بر دو هزار و ۷۰۰ عوامل اجرایی و نظارتی فعالیت دارند.

کد خبر 6098182

دیگر خبرها

  • شرایط برگزاری انتخابات درخوسف برقرار است
  • انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • قطار ۵ ستاره به همدان می‌آید
  • ورود قطار ۵ ستاره به شبکه ریلی همدان
  • ۱۵۳ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه لنجان تعبیه شده است
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد