Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@09:51:02 GMT

سردار تنگسیری در انتخابات شرکت کرد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۴۵۹۶

سردار تنگسیری در انتخابات شرکت کرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در مسجد نارمک در انتخابات مجلس یازدهم و اولین میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار دریادار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در مسجد نارمک در انتخابات مجلس یازدهم و اولین میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش، فرآیند اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس و اولین میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با دستور وزیر کشور ساعت ۸ امروز در سراسر کشور آغاز شد. انتخابات در ۵۵ هزار شعبه اخذ رأی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود، و در مجموع بیش از یک میلیون نفر در روند برگزاری انتخابات فعالیت دارند.

 

بر اساس اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور متولدین دو اسفند ۱۳۸۰ و قبل از آن می‌توانند در انتخابات پیش رو رأی دهند لذا مجموع افراد واجد شرایط رأی دادن برای انتخابات مجلس، ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار ۱۵۹ نفر خواهد بود.

 

همچنین بر اساس اعلام وزیر کشور زمان رای گیری تا ساعت ۱۲ امشب ادامه خواهد یافت./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دریادار تنگسیری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس انتخابات مجلس انتخابات انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود