Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور صبح امروز(جمعه) در جمع خبرنگاران پس از انجام فرآیند رأی‌گیری در وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزارت کشور همه مقدمات لازم را برای انتخابات پرشور مهیا کرده است و تمام شعب ما در سراسر کشور فعال هستند وتا این لحظه که در خدمت شما هستم جز معدودی از شعب همه شعب آنلاین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: هم ما به عنوان مجری و هم ناظرین در شورای نگهبان این مسیر را رصد و دنبال می‌کنیم و تا این لحظه گزارش مشکل داری برای ما نیامده و امیدواریم تا پایان روز هم همین طور باشد و شاهد حضور پرشور مردم باشیم و برای سی و هشتمین بار به صندوق های رای رجوع شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور در رابطه با اینکه دستگاه‌های احراز هویت تا این لحظه با مشکلی مواجه شده‌اند یا نه؟ تاکید کرد: تا این ساعت جز یکی دو حوزه که در حال حل و فصل آن هستیم همه آنلاین هستند.

وی تصریح کرد: از بیش از ۵۴ هزار و ۶۰۰ شعبه ما بیش از ۴۰ هزار صندوق ثابت و مابقی سیار هستند. سیارها هم فعال هستند. پیش‌بینی هواشناسی این بود که بخشی از استان‌ها شاهد برف و باران هستیم. هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

رئیس ستاد کشور در رابطه با چاپ تعرفه‌ها گفت: بعید است این دوره مشکل کمبود تعرفه داشته باشیم و برای ۱۰ تا ۱۵ درصد از کل واجدین شرایط تعرفه چاپ و در اختیار شعب قرار داده شده است.

وی در رابطه با اینکه آیا گزارشی در مورد جابجایی افراد رای دهنده در شعبه ها برای رای دادن دارید؟ گفت: خیر، خیلی زود است.

عرف تصریح کرد: توصیه ما این است که مردم از این ۱۰ ساعت استفاده کرده و نه خودشان و نه عوامل را به زحمت بیاندازند اما هر شعبه ای که اعلام کند رای دهنده دارد نهایتا وزیر کشور تا ساعت ۱۲ تمدید می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات کشور در رابطه با گزارش تخلفات صورت گرفته تا این لحظه بیان کرد: در مرحله تبلیغات، تخلفاتی ثبت شده است و هیئت بازرسی وزارت کشور در حال مستندسازی و ستاد پیشگیری قوه قضاییه نیز در حال بررسی است.

وی در پایان در رابطه با زمان شمارش آرا افزود: شمارش آرا پس از اتمام فرآیند اخذ رأی پس از اخذ مجوز و بستن درب شعب آغاز می‌شود.

کد خبر 4858228 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور قوه قضاییه وزارت کشور جمال عرف انتخابات 98 انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی 22 بهمن مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان قاسم سلیمانی چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی ایران حسن روحانی محمد جواد ظریف محمدجواد ظریف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب عباسعلی کدخدایی ستاد انتخابات کشور تا این لحظه رئیس ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات

رئیس سازمان راهداری با بیان این‌که برای ایام اربعین با مشکل تامین ناوگان مواجه هستیم، گفت: این مشکل را از طریق واردات و استفاده از ظرفیت داخلی رفع می‌کنیم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، داریوش امانی با اشاره به اقدامات سازمان راهداری برای اربعین 1403، اظهار کرد:‌ در حوزه زیرساخت‌ها اقداماتی در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی در حال انجام است، بر اساس پیش‌بینی‌ها یک هفته قبل از اربعین حسینی پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: بخشی از این پروژه‌ها مربوط به روکش آسفالت، رفع نقاط پرحادثه، روشنایی، نصب نیوجرسی و تابلو علائم بوده که در حال انجام است.

وی از برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر به زائران در اربعین امسال خبر داد و با اعلام این‌که امسال 14 هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش پروژه‌های زیرساخت راه اربعین تأمین اعتبار شده است، یادآور شد: پروژه‌هایی که در پایانه‌های مرزی انجام می‌شود مربوط به بحث بهسازی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، افزایش سایبان‌ها، مه‌پاش و ایجاد تونل‌های سرد در ایام گرم از سال است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تأکید کرد: در پایانه برکت مهران نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش سایبان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مسقف کردن سازه‌ها در این محوطه انجام شده است.

امانی تاکید کرد: در زمینه ناوگان حمل‌ونقل نیز که با مشکل کمبود و نوسازی مواجه هستیم، نشست‌هایی برگزار شده تا بتوانیم تعدادی اتوبوس را از خارج از کشور وارد و از ظرفیت کارخانه‌ها و صنایع بزرگ نیز در این ایام و در زمان مسیر رفت زائران بهره بگیریم.

وی با بیان این که باید با تدابیر خود در بخش‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار بتوانیم جوابگوی مردم باشیم، گفت: به فضل الهی و مدد امام حسین (ع) سال گذشته با وجود کمبود ناوگان با کمترین مشکلی اربعین باشکوهی برگزار شد و طبق آمار ستاد اربعین بیشترین معطلی دو ساعت بود. همه مدیران با تمام توان و امکانات سازمانی باید در خدمت اربعین و خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین باشند و هیچ‌گونه کوتاهی از هیچ مدیری پذیرفته نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات