Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری، مردم ایران و آذربایجان وظیفه شناس بوده و می‌دانند حضور در این انتخابات سرنوشت جوانان و کشور را تعیین خواهد کرد.

محمدرضا پورمحمدی بعد از انداختن رای خود در صندوق، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دوره از انتخابات در زمانی برگزار می‌شود که چندین حماسه را پشت سر گذاشته‌ایم و در حالی برگزار می‌شود که بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن، مردم امتحان خود را پس داده و ثابت کردند که مردم روزهای سخت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم در شرایط حساس به سرنوشت و آینده‌ی کشور خود واقف هستند، بنابراین مطمئن هستیم با همان شور و هیجان پای صندوق‌های رای حضور خواهند داشت.

استاندار آذربایجان شرقی، با تاکید براین‌که امنیت پایدار کشور با حضور مردم تامین خواهد شد، گفت: بلندگوهای خارجی و دشمنان این نظام طی چند روز تلاش می کنند مردم را ناامید کنند ولی از همان ساعات اولیه‌ی امروز مردم پای صندوق‌های رای حضور دارند.

وی با بیان این‌که مردم در ارتباط با سرنوشت کشور همواره دقیق و وظیفه شناس هستند، گفت: این دوره از انتخابات، متفاوت از دوره‌های قبل بوده و مردم علی رغم همه‌ی مشکلات، بسیار جدی در صحنه حاضر هستند و در مقابل دشمنان خم به ابرو نمی‌آورند.

وی با بیان این‌که امید آفرینی یکی از ارکان گام دوم انقلاب است، گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب همواره به نقش جوانان تاکید شده است، معتقدم حضور در این انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می‌کند.

پورمحمدی با بیان این‌که اگر مجلس قوی روی کار باشد، قطعا در تحقق گام دوم انقلاب به خوبی پیش خواهیم رفت، افزود: هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، قطعا نمایندگان قوت قلبی بیشتری پیدا می‌کنند و دشمنان مایوس شده و به بی اثر بودن تحریم‌ها پی خواهند برد.

وی در پایان گفت: از وقت شناسی و اهتمام جدی مردم در مسائل حیاتی کشور قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 دوم اسفند 98 انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه