Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@02:12:29 GMT

مردم انتخابات را جهاد و آبروی نظام می‌دانند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۴۷۷۱

مردم انتخابات را جهاد و آبروی نظام می‌دانند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد انقلاب بجنورد گفت: امروز مردم با انگیزه و غیرت ملی و دینی وارد عرصه انتخابات شدند چرا که انتخابات را جهاد و آبروی نظام می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی» در لحظات اولیه آغاز انتخابات با حضور در مسجد انقلاب بجنورد پس از انداختن رأی خود در صندوق اخذ رأی در جمع خبرنگاران، حضور مردم در پای صندوق های رای در لحظات اولیه رای گیری را با تعبیر "سالی که نکوست از بهارش پیداست" تفسیر کرد و گفت: امروز مردم با انگیزه و غیرت دینی در صحنه انتخابات حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه مردم این انتخابات را جهاد و آبروی نظام می دانند، افزود: به گفته قرآن کریم آنهایی که کاری می کنند تا دشمنان شکست خورده و ناراحت شوند؛ ملتی مجاهد هستند، پس خدا آنها را دوست دارد.

 

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه خداوند اینگونه صف‌ها را دوست دارد چرا که صف جهاد سیاسی، جهاد فرهنگی، جهاد بین المللی و برون مرزی است، ادامه داد: از مردم می خواهیم برای اینکه ثواب بیشتری در این کار خیر کسب کنند، جزو اولین ها باشند و زودتر در انتخابات شرکت کنند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در خصوص پیام این حضور حماسی مردم در صحنه اظهار کرد: ملت ما ۴۰ سال در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و افتخارات بسیاری به دست آورده، اگر همین راه را ادامه داده و تاب‌آوری بیشتری نشان دهیم، یقینا سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهیم کرد.

 

وی تاکید کرد: این انقلاب با خون شهید سلیمانی، جهانی شده و جهانی تر خواهد شد و به زودی کاخ متزلزل مستکبران و پیکر رو به احتضار ظالمان از صحنه روزگار محو می شود.

 

استان خراسان شمالی دارای چهار کرسی مستقل نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و شهرستان فاروج در این استان نیز با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد.

 

این استان همچنین یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد که  با توجه به درگذشت آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده چهار دوره این استان در مجلس خبرگان رهبری در اردیبهشت پارسال، جایگزین وی در انتخابات اسفندماه امسال برگزیده خواهد شد.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: آغاز رأی گیری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس انتخابات مجلس خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تاثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم گفت: در صدا و سیمای مرکز  لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌ دیده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد