Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس رضایی افزود: این تعداد به غیر از ۱۵ تا ۱۶ هزار نفری است که هیات‌های نظارت به عهده دارند و نیز ۹ هزار نفر از نیروهای نظامی و انتظامی استان تأمین امنیت صندوق‌های رأی را عهده‌دار هستند.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارد، گفت: با همکاری بخش‌های مختلف، آمادگی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان با اشاره به آغاز انتخابات از ساعت ۸ صبح در استان، گفت: هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداشته‌ایم و انتخابات طبق قانون در مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اگر نیازی بود زمان انتخابات توسط وزیر کشور تمدید خواهد شد، از مردم استان درخواست کرد که هرچه زودتر برای شرکت در انتخابات، به حوزه‌های انتخابیه مراجعه کنند و رأی دهی را به ساعات پایانی موکول نکنند.

رضایی با اشاره به رقابت ۲۹۱ نفر برای ۲۰ کرسی مجلس شورای اسلامی در سطح استان، خاطرنشان کرد: ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در استان واجد شرایط رأی دهی هستند که ۱۷۰ هزار و ۴۰۰ نفر رأی اولی هستند.

استاندار اصفهان با یادآوری اینکه جهت اطمینان از حسن جریان انتخابات، هر شعبه یک بازرس و مأمور کنترل دارد و انتخابات با آمادگی کامل برگزار می‌شود، گفت: براساس دستورالعملی که ابلاغ شده، زدن انگشت باتوجه به دستگاه‌های احراز هویت ضروری نیست، بلکه انتخابی و در اختیار رأی دهندگان است.

کد خبر 4858239

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی عباس رضایی شعب اخذ رای انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف دهه فجر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس قزوین گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد انقلاب اسلامی ایران قاسم سلیمانی برای برگزاری انتخابات هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • سازوکار‌ها و آمادگی‌ها برای اجرای دور دوم انتخابات مجلس
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک