Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوید صادقی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دست داشتن اصل شناسنامه عکس دار و آگاهی از کد ملی برای شرکت در انتخابات ضروری است و از همین رو نیز تمام شعبه های این اداره کل تا پایان زمان رأی گیری فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که شناسنامه و کارت ملی معتبر دارند نیازی به تعویض نیست و افراد بدون شناسنامه و کارت ملی باید به شعبه های ثبت احوال هرمزگان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسوول تصریح کرد: کارکنان اداره کل ثبت احوال هرمزگان در روز انتخابات همچون دیگر روزهای کاری فعال هستند تا در صورت بروز سوال، مشکل و ابهام در زمینه احراز هویت بتوانند پاسخگو باشند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هرمزگان همزمان با سراسر کشور فردا جممعه دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

جمعه دوم اسفندماه ۴۴ نامزد تایید صلاحیت شده در هرمزگان شامل ۲۵ نفر از حوزه انتخابیه حوزه مرکزی شامل بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، بندرخمیر و بوموسی، ۱۰ نفرحوزه غرب هرمزگان شامل بندرلنگه، بستک و پارسیان و ۹ نفر در حوزه شرق هرمزگان شامل میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد وارد عرصه رقابت برای پنج کرسی نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می شوند.

هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی شامل، حوزه مرکزی شامل بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و بوموسی سه نفر، حوزه شرق هرمزگان شامل، میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد یک نفر و درحوزه غرب این استان ازقبیل، بندرلنگه، بستک و پارسیان یک نفر است.

براساس سرشماری سال ۹۵ استان هرمزگان، یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد یک‌میلیون و۱۷۴هزار و۱۶۴ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که بر این اساس ۷۲هزار و ۴۰۲نفر رای اولی در هرمزگان نماینده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را انتخاب می‌کنند.

یکهزار و ۳۱۸ شعبه اخذ رای در مناطق مختلف شهری و روستایی هرمزگان در نظر گرفته شده که ۷۸۵شعبه ثابت و ۵۳۳ شعبه سیار است.

برچسب‌ها سازمان ثبت احوال كشور هرمزگان انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ثبت احوال كشور هرمزگان انتخابات مجلس شورای اسلامی سازمان ثبت احوال كشور هرمزگان انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت بختیاری عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت ماه امسال تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: چهار نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد ۲ نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.

بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزدها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه (بیستم اردیبهشت ماه) خواهد بود، ادامه داد: انتخابات در دور اول در آبادان به طور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.

وی، تعداد شعب اخذ رأی را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و بیان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رأی از مردم آبادان را بر عهده دارند.

کد خبر 6088179

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان