Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: حسینی جوان است و تحت تأثیر عده‌ای قرار گرفته که قصد دارند رابطه او و رحمتی را خراب کنند. تاریخ انتشار: 09:40 - 02 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۸۰۷۰

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره شکست ۲ بر یک تیم فوتبال استقلال ایران مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: استقلال در چند بازی قبل که مصدوم نداشت، نتایج خوبی گرفتند و تیم هماهنگ بود، اما مصدومان زیادی دارند که تأثیرگذار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبود شیخ دیاباته و مهدی قائدی در دیدار‌های قبلی تأثیر خودش را گذاشت، اگر چه امیرارسلان مطهری خوب بازی کرده است.

وی افزود: تعداد مصدومان استقلال طبیعی نیست که شاید به خاطر از دست دادن دوران بدنسازی بوده است. ممکن است خیلی از بازیکنان مشکلات جسمانی نداشته و روحی داشته باشند. کادر فنی باید روی همه مسائل کار کند. در مجموع فشار‌های کافی در دوران بدنسازی به تیم وارد نشد که نتیجه‌اش مصدومیت خیلی از بازیکنان بوده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد سیدحسین حسینی تصریح کرد: حسینی از نظر روحی کمی مشکل دارد که یک طرف ماجرا به درگیری او و مهدی رحمتی بازمی‌گردد. چند روز پیش با رحمتی صحبت کردم و با حسینی هم تماس گرفتم که پاسخ نداد. حسینی جوان است و تحت تأثیر عده‌ای قرار گرفته که قصد دارند رابطه او و رحمتی را خراب کنند.

رشیدی خاطرنشان کرد: حسینی نباید تحت تأثیر چند نفر اینگونه حرف بزند. برخی‌ کاری می‌کنند که حسینی را وادار به واکنش کنند. در صورتی که پیش از ماجرا، رحمتی و حسینی با یکدیگر صحبت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: ریکاوری بازیکنان اصلی استقلال

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال الاهلی عربستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی داننده، روزنامه‌نگار، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حسینی را به خاطر بغل کردن یک دختر هوادار از بازی بعدی استقلال محروم کردید، کاش حداقل صدیقی را هم یک بار از خطبه نماز جمعه محروم می‌کردید!

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898861

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • همشهری:چین و امریکا ۱۵۰۰ میلیارد دلار رابطه مالی دارند، هیچ روز مشترک کاری هم ندارند، پس دنبال تعطیلی شنبه نباشید /۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند