Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید یونس حسینی عالمی صبح جمعه در پای صندوق رأی در شعبه امامزاده یحیی ساری با اظهار اینکه انتخابات مظهر اقتدار یک ملت است و حضور در آن ضروری به شمار می‌رود، تصریح کرد: مردم می‌توانند با حضور در پای صندوق‌های رأی اعمال اراده و اختیار داشته باشند.

وی با عنوان اینکه در قانون پیش بینی‌های لازم برای تخلفات انتخاباتی صورت گرفته است، گفت: امروز در دادگستری قضات کشیک در شعبات تعیین شده حضور دارند تا اگر گزارش و پرونده‌ای تشکیل شد، سریعاً نسبت به بررسی ان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی عالمی با بیان اینکه در قانون سخت گیری و برخورد لازم با تخلفات انتخابات پیش بینی شده است، تاکید کرد با هرگونه تخلفات انتخاباتی و افرادی که امنیت انتخابات را برهم می‌زنند، برخورد خواهد شد.

وی از مردم خواست تا تخلفات انتخاباتی را به شماره تماس ۰۹۱۱۲۲۹۳۲۴۰ در قالب پیامک گزارش کنند.

بیش از سه هزار شعبه آرای دو میلیون و ۴۰۰ هزار مازندرانی را جمع اوری خواهند کرد.

کد خبر 4858262

منبع: مهر

کلیدواژه: دادستان ساری انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف دهه فجر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس قزوین مجلس شورای اسلامی گرگان انقلاب اسلامی ایران شهرکرد ویروس کرونا تخلفات انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات