Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، آل پاچینو و کارول کین که در فیلم کلاسیک «بعدازظهر سگی» سیدنی لومت هم‌بازی بودند، در سریالی درباره شکار نازی‌ها در سال ۱۹۷۷ در نیویورک نیز با هم جلوی دوربین رفتند.

کین گفت: افتخار می‌کنم که دوباره با او همکاری کردم. ما قبلاً با هم در چند نمایش هم همکاری کردیم و من دریافتم که او چقدر تغییر کرده، هر دویمان تغییر کردیم و البته خیلی پیرتر شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل پاچینو چهارشنبه شب با دیگر بازیگران و عوامل ساخت سریال «شکارچیان» روی فرش سبز این مراسم رفت. وی با این نقش‌آفرینی در اولین سریال با یک نقش ثابت دیده شده است. این سریال درباره تشکیل گروهی برای پیدا کردن نازی‌های عالی رتبه است که تلاش دارند تا رایش چهارم را در آمریکا تشکیل دهند.

لوگان لِرمن که در این سریال با پاچینو هم بازی بوده، گفت: من از او چیزهای زیادی آموختم. تجربه خوبی بود. او بسیار فروتن و سخاوتمند است و من عاشق هر لحظه این تجربه بودم. وقعا خوش شانس بودم.

آلفونسو گومز-ریخون کارگردان این سریال، گفت: وقتی پاچینو بازی می کرد، بازیگران دیگر او را روی ویدیو تماشا می‌کردند و مراحل کار او را می‌دیدند؛ زیرا او عاشق بازیگری است.

دیوید ویل که خالق سریال است نیز گفت هنوز باورش نمی‌شود که آل پاچینو را در این سریال داشته است. وی گفت تماشای او و کارول که درباره تجربه‌های گذشته با هم صحبت می‌کردند فوق‌العاده بود. وی افزود: تماشای این دو که بعد از این همه سال با هم در برابر دوربین بودند، عالی بود.

ویل در عین حال یادآور شد که مادربزرگش از بازماندگان هولوکاست بوده و گفت همیشه به نوعی با این مساله در زندگی‌اش روبه رو بوده است. وی افزود سعی کرده تا در این سریال تصویری از نژادپرستی و فوبیا را نشان دهد.

این سریال را جوردن پیل تهیه کرده است.

در این مراسم بخشی از سریال «شکارچیان» پیش نمایش شد. این سریال را آمازون استریم می کند.

کد خبر 4858281

منبع: مهر

کلیدواژه: آل پاچینو جوردن پیل سریال خارجی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران جشنواره موسیقی فجر فیلم سینمایی موسیقی ایرانی دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر کارگردان تئاتر شبکه یک سیما موسیقی پاپ کنسرت موسیقی موسیقی کلاسیک بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همبازی شدن آل پاچینو و دن استیونز در یک فیلم ترسناک

به گزارش قدس آنلاین به نقل از XYZ حقوق جهانی فیلم «آیین» را به دست آورده است و قصد دارد آن را در سال ۲۰۲۵ در سینما اکران کند و توزیع بین‌المللی‌اش را در بازار آتی کن ترتیب دهد.

دیوید میدل و انریکو ناتال فیلمنامه فیلم «آیین» را نوشته‌اند و اندرو استیونز، میچل ولش و انریکو ناتال تهیه‌کنندگان فیلم مذکور هستند.

علاوه بر آل پاچینو و دن استیونز اشلی گرین و ابیگیل کوئن دیگر بازیگران فیلم «آیین» هستند.

فیلمنامه «آیین» داستان واقعی زندگی دو کشیش را که یکی از آنها با بازی آل پاچینو در حال حسابرسی با گذشته‌ای آشفته است، روایت می‌کند. این کشیش‌ها باید اختلافات‌شان را کنار بگذارند تا بتوانند یک زن جوان تسخیر شده را نجات دهند. پرونده این جن‌گیری، همچنان مستندترین جن‌گیری در تاریخ آمریکا است.

دیگر خبرها

  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • آل پاچینو در یک فیلم ترسناک
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • همبازی شدن آل پاچینو و دن استیونز در یک فیلم ترسناک
  • شاهزاده سریال «جومونگ» چه شکلی شده است؟
  • تصاویر متفاوتی از شاهزاده سریال «جومونگ»
  • یک قصه خیالی به روایت فراری