Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی دقایقی قبل با حضور در مسجد آیت الله انگجی رای خود را به صندوق انداخت. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی دقایقی قبل با حضور در مسجد آیت الله انگجی رای خود را به صندوق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفت‌وگو با خبرنگاران، رای مردم را نمادی از "مردم سالاری دینی" دانست و گفت: مشارکت مردم تضمین کننده امنیت ملی است.

القاصی‌مهر: حضور مردم در انتخابات بیانگر بی‌اثر بودن تحریم‌های آمریکاستآیت‌الله علم‌الهدی: حضور حماسی مردم در انتخابات لرزه بر دشمن می‌اندازد‌آیت‌الله امینی: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی است‌

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: به عنوان خادم و سرباز کوچک نظام از مردم عزیز می‌خواهم که بدون توجه به تبلیغات وسیع دشمن علیه کشورمان، با حضور خود مهرابطال بر آنها زده و مهر تایید بر نظام بزنند.

سردار عابدین خرم تاکید کرد: این مشارکت در هیبت و عظمت ایران موثر است و در پیشگاه خداوند روسفید بوده و در برابر دشمنان سربلند خواهیم بود.

انتهای پیام /111/ش

R7887/P1377/S6,47/CT11 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس آذربایجان شرقی فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛ به دلیل نبود امکانات زیرساختی، رفاهی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

در بخشی از نامه سازمان لیگ فوتبال آمده است:
بنابر مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیر ساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

دیگر خبرها

  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز