Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- خزانه‌داری آمریکا در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی پنج عضو شورای نگهبان از جمله آیت‌الله جنتی و آیت‌الله یزدی را در فهرست تحریم قرار داد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، خزانه‌داری آمریکا روز پنج‌شنبه و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی پنج عضو شورای نگهبان را هدف تحریم قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس بیانیه خزانه‌داری آمریکا، 5 عضو شورای نگهبان در فهرست تحریم قرار گرفته‌اند:
آیت‌الله احمد جنتی
عباسعلی کدخدایی
سیامک رهپیک
محمدحسن صادقی مقدم
محمد یزدی

واکنش اعضای شورا به تحریم آمریکا
آیت الله یزدی عضو شورای نگهبان نسبت به قرار گرفتن نامش در لیست اشخاص تحریم شده از سوی آمریکا واکنش نشان داد.
متن منتشر شده در صفحه شخصی آیت الله یزدی در واکنش به تحریم‌ آمریکا به این شرح است:
برای بنده افتخار است افرادی که دستشان به خون شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی آلوده است، بنده را هم به زعم خودشان تحریم کرده اند.
البته به قول مقام معظم رهبری آمریکا نه تحلیلش به درد می خورد نه تحریمش.
هادی طحان عضو حقوقدان شورای نگهبان در واکنش به تحریم 5 عضو این شورا توسط آمریکایی‌ها گفت که این اقدام مدال افتخاری برای اعضای این شورا است.
هادی طحان‌ نظیف پنجشنبه شب خاطرنشان کرد، خوشحالم از اینکه دشمنان ایران ناراحت هستند و عملکرد شورای نگهبان در عمل به مر قانون در بررسی صلاحیت‌ها و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس، قاتلان سردار سلیمانی را به این نقطه رساند که دست به چنین اقداماتی بزنند.
او ادامه داد: این اقدام آمریکایی‌ها مدال افتخاری برای اعضای شورای نگهبان است و من این اتفاق را به آن‌ها تبریک می‌گویم.
طحان نظیف تاکید کرد: آمریکایی‌ها حتی نتوانستند یک روز مانده به انتخابات به عنوان جشن ملی ایرانیان، بغض و کینه خود را پنهان کنند و دست به تحریم‌های بی اثر زدند.
وی تصریح کرد: ما همه در خاطر داریم که حضرت امام (ره) می‌فرمودند اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت شد، بدانید کار خود را درست انجام داده‌اید.
عضو حقوقدان شورای نگهبان افزود: البته شورای نگهبان مدال اصلی خود را چند روز پیش با افتخار از رهبر فرزانه انقلاب دریافت کرد، آنجاکه معظم له با بیانات حکیمانه خود از شورای نگهبان دفاع کردند و خستگی تلاش شبانه روزی اعضا و همکاران ما در شورای نگهبان را درآوردند.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آمریکا شورای نگهبان تحریم عضو شورای نگهبان آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: بار مسئولیت خدمت رسانی در شهر و بویژه روستا‌ها برعهده شوراهاست که باید با اتحاد و همدلی بین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مشکلات و معضلات شهرستان را برطرف سازیم.
عزیزالله عباسی بااشاره به قرارگیری ۲۸ روستا و دو شهر داران و دامنه در سطح شهرستان فریدن افزود: در سطح شهر و روستا‌های فریدن در مجموع ۱۰۶ نفر شورا مسئولیت خدمت رسانی را برعهده دارند که به مناسبت روز شورا در محل امامزادگان شهر زیارتی دامنه گردهم آمدند.

دیگر خبرها

  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم