Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین ذوالفقاری» در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به روند تامین امنیت انتخابات اظهار داشت: ما در رابطه با امنیت انتخابات از ۶ ماه پیش برنامه ریزی انجام شده و ستاد امنیت انتخابات در استان‌ها کارش را شروع کرده و با کمیته‌های مختلفی که زیر مجموعه ستاد امنیت است برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حدود ۳۰۰ هزار از نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج برای تامین امنیت انتخابات در نظر گرفته شدند و به طور مستقیم در جهت تامین امنیت انتخابات در شعب اخذ رای و همچنین در بخش هایی که مربوط به مسیر تردد صندوق های اخذ رای است قرار دارند.

ذوالفقاری تصریح کرد: ما در مرزهای کشور نیروهای مرزبانی، سپاه و ارتش و در تمام کشور نیروهای اطلاعاتی و انتظامی در حال فعالیت هستند که با امنیت کامل انتخابات انجام گیرد. 
وی تاکید کرد: نیازهای بالگردی توسط ستاد کل نیروهای مسلح برای امر انتخابات تعیین شده است و بالگردها و امکانات هوایی برای اقدامات عملیاتی انجام شده و تمام سیستم‌های امنیتی، اطلاعاتی و الکترونیکی در آمادگی قرار دارد که انتخابات را با امنیت کامل به پایان برسانند.

ذوالفقاری یادآور شد: تا این لحظه مشکل خاصی از نظر امنیتی نداشته‌ایم و اشراف اطلاعاتی کامل وجود دارد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت ۸ صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در ۲۰۸ حوزه انتخابیه - ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی  و تعیین۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند.

برچسب‌ها وزارت کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی امنیت پروندهٔ خبری گام ششم، روز انتخابات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی امنیت وزارت کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی امنیت امنیت انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  فرماندار حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد برای این دوره ۸۷۶ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است.

رمضانی در ستاد هماهنگی برگزاری دور دوم این دوره انتخابات گفت: ۱۴هزار عوامل اجرایی ونظارتی هم  بکار گیری شده اند.

به گفته وی انتخابات بصورت نیمه الکترونیکی و در برخی مناطق بصورت محله محور برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳