Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان گفت: از مردم می‌خواهیم که رای خود را در همان ساعات اولیه صبح به صندوق بیاندازند چون ممکن است که در ساعات پایانی رای‌گیری تمدید نشود. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید موسی خادمی امروز صبح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در همه هزار و 489 شعبه ما در استان، تمهیدات لازم اندیشیده شده و همه به شبکه وصل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تقریبا تمام روستاها هم به شبکه وصل شده‌اند به‌جز چند روستا که به‌دلیل بارندگی راه ارتباطی آنها وصل شده و تا دقایقی دیگر صندوق به آنها مناطق هم می‌رسد.

القاصی‌مهر: حضور مردم در انتخابات بیانگر بی‌اثر بودن تحریم‌های آمریکاستتازه‌ترین اخبار از انتخابات استان بوشهر| حضور پرشور مردم در رأی‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلسآخرین اخبار انتخابات استان خراسان شمالی|حضور اول وقت در انتخابات مصداق "حی علی خیرالعمل" است

استاندار لرستان عنوان کرد: طبق برآوردهایی که در ساعات اولیه شروع رای گیری انجام شده، مشارکت مردم خوب بوده و امیدواریم با این حجم گسترده مشارکت، شاهد یک انتخابات تاریخی در استان باشیم.

وی تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم که رای خود را در همان ساعات اولیه صبح به صندوق بیاندازند چون ممکن است که در ساعات پایانی رای گیری تمدید نشود.

خادمی با بیان اینکه کسانی که رای داده اند محل انتخابات را ترک کنند تا از ازدحام جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: کاندیدا و طرفدارانشان هم از تبلیغ و فشار به مردم در محل رای خودداری کنند  چون امروز  دیگر وقت تبلیغات نیست و در صورت مشاهده این کار با آنها برخورد خواهد شد. نیازی نیست که هنگام رای گیری از مردم اثرانگشت گرفته شود و مردم از این کار پرهیز کنند.

انتهای پیام/642/ح

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساعات اولیه رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر لرستان از بیمۀ ۱۱۶ هزار روستایی و کشاورز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمدرضا عسگری، شامگاه سه‌شنبه، در جمع خبرنگاران گفت: 116 هزار نفر بیمه‌شدۀ صندوق بیمه اجتماعی در لرستان هستند.

او با بیان اینکه 60هزار و 263 نفر در لرستان بیمه‌شدۀ فعال هستند، اضافه کرد: ما در سال 1402 به‌اندازۀ 16سال گذشته کشاورز بیمه‌شده داشته‌ایم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان با اشاره به عدم همکاری برخی از فرمانداران این استان با این صندوق، مطرح کرد: بیمۀ کشاورزان، عشایر و روستاییان اولویت این فرمانداران نبوده‌است.

13 هزار هکتار از محصولات زراعی لرستان بیمه شد

عسگری بیان کرد: مادران ساکن در مناطق روستایی و عشایری که دارای سه فرزند و بیشتر باشند به‌صورت رایگان در صندوق بیمۀ اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بیمه می‌شوند.

او با اشاره به ثبت‌نام 3380 نفر مادر دارای سه فرزند و بیشتر در لرستان برای برخورداری از بیمۀ روستایی، اضافه کرد: تاریخ تولید فرزند سوم این خانواده‌ها باید فروردین 1396 به بعد باشد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر  لرستان اعلام کرد: حق بیمۀ مادران دارای سه فرزند و بیشتر به‌صورت صددرصدی توسط دولت پرداخت می‌شود و برای فرزندان چهارم و پنجم نیز به‌ازای هر فرزند اضافه می‌شود.

عسگری با تأکید به لزوم اطلاع‌رسانی کامل برای بهره‌مندی از بیمۀ اجتماعی اطلاع داد: حداقل حق بیمه برای افراد مشمول در این صندوق سالانه 960هزار تومان است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان