Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: رای دهندگان در ساعات اولیه اقدام کنند تا در این روز جشن ملی، شاهد ازدحام جمعیت در شب نباشیم.

علی اصغر رفیعی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا در ستاد انتخابات استان اصفهان، به تشریح فعالیت‌های ستاد انتخاباتی پرداخت و اظهار کرد: در ستاد انتخاباتی استانداری استان اصفهان، کارشناسان ۱۶ حوزه انتخاباتی معین در ساعات رای گیری رصد کامل اوضاع شهرستان‌ها را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمیته‌های فناوری، امنیتی و پشتیبانی، برای رفع هر مشکل احتمالی و بروز تخلف در محل مستقر هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، گزارش را به مراجع ذی ربط اطلاع رسانی می کنند.

 دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه آمار تعداد رای دهندگان به صوت متمرکز در سامانه وزارت کشور قرار داده می شود، تصریح کرد: آمار به صورت انفرادی از سوی مراکز اعلام نمی شود.

۱۶ حوزه انتخابی در اصفهان آماده رای‌گیری

وی افزود: ۱۶ شعبه اصلی که شامل ۱۵ شعبه در سطح شهر و یک شعبه مربوط به اقلیت ها است در اصفهان به رای گیری مشغول هستند.

رفیعی نژاد از مردم خواست که زمان رای دادن خود را در ساعات اولیه انجام دهند و این کار را به ساعات پایانی نیندازند تا در این روز جشن ملی شاهد ازدحام جمعیت در شب نباشیم.

 دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان با تاکید براینکه افراد باید با اصل شناسنامه و کارت ملی خود به شعب اخذ رای مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: در صورت نبود کارت ملی، شماره ملی فرد کفایت می کند.

وی در مورد دستگاه های احراز هویت که در شعب اخذ رای وجود دارد، گفت: این دستگاه ها مزایای بسیاری در انتخابات امسال دارد. کاهش امکان تخلف و بالابردن امنیت انتخابات، افزایش سرعت رای گیری، مشخص کردن درصد تعرفه ها و تعداد افراد رای دهنده از لحاظ سن، جنسیت و ... به صورت آنلاین و برخط از جمله مزایای این دستگاه ها است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 دوم اسفند 98 رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ راستی گفت: در پی اعلام خبری درخصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده بود، تحقیقات اولیه نشان داد که درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است.
وی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود