Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس هیئت نظارت بر انتخابات مجلس استان کرمان گفت: تاکنون مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس در استان کرمان گزارش نشده و در دورترین نقطه استان کرمان روال کار در حال انجام است.

حجت الاسلام"علی توکلی" امروز جمعه دوم اسفندماه در جلسه ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: دست اندرکاران برگزاری انتخابات مسئولیت سنگینی دارند و باید مجریان و ناظران سلامت انتخابات را تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت قوه مقننه افزود: مجلس باید ریل را برای قوای دیگر مشخص کند و آنچه برای مردم مهم است، این است افرادی به مجلس بروند که توانمندتر، قوی تر، شجاع تر و ثابت قدم در برنامه ها بوده و از آسیب هایی که ممکن است در چهار سال نمایندگی پیش بیاید، مصون بمانند.

توکلی تصریح کرد: تاکنون مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس در استان کرمان گزارش نشده و در دورترین نقطه استان کرمان روال کار در حال انجام است.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان با تاکید بر اینکه با اتمام انتخابات، هر کس رای آورد باید بپذیریم که نماینده است و تن به قانون بدهیم و با او همکاری کنیم گفت: از نماینده آینده انتظار است از ابتدا خود را برای خدمت به مردم و ارتقاء جایگاه جمهوری اسلامی در سح بین المللی وقف و تلاش خود را متمرکز کرده و مردم را امیدوارتر کند تا بخشی از گره ها باز شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار سیاسی کرمان استانی سیاسی انتخابات 98 دوم اسفند 98 برگزاری انتخابات استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود