Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@02:57:35 GMT

قاسمی: انتخابات تجلی اراده و نظر مردم است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۵۸۱۴

قاسمی: انتخابات تجلی اراده و نظر مردم است

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: انتخابات تجلی اراده و نظر مردم است و مردم هم این تعلق و باور را دارند که نظر و رای‌شان اثربخشی قابل توجهی در کشور دارد.

حیدر قاسمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: انتخابات تجلی اراده و نظر مردم است و مردم هم این تعلق را باور دارند و می‌دانند نظر و رای‌شان اثر بخشی قابل توجهی در کشور دارد و از این رو بی شک برای انداختن رأی خود به صندوق‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این انتخابات، سی و هشتمین انتخابات در طول عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همواره مردم به رغم جوسازی بیگانگان در شرایط انتخابات، تعلق و ارق خود به دین و میهن را با حضور در انتخابات نشان داده‌اند.

معاون سیاسی استاندار اصفهان، تصریح کرد: امیدواریم مردم همچون گذشته نقش خود را به خوبی ایفا کنند و حضور حداکثری داشته باشند.

کد خبر 411418

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معاون سیاسی استاندار اصفهان استانداری استانداری اصفهان انتخابات انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات 96 انتخابات 98 یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت اراده ملت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۰ امتیاز ویژه در مرحله ارتقای رتبه‌بندی برای دانشجومعلمان ورودی ۹۹ و ۹۸ دانشگاه‌ فرهنگیان که زودتر از فارغ التحصیلی سرکلاس درس رفتند، تعلق خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، رضامراد صحرایی در صفحه‌ ویراستی‌اش نوشت: «به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ دانشگاه فرهنگیان (که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند) در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه به ایشان تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها ۶ امتیاز و در بخش سنوات تجربی ۴ امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است. از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر می‌کنم».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • طرح یسنا؛ یارانه ۶۰۰ هزارتومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ + جزییات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • غذای شرکتی، عاملی برای افزایش تعلق خاطر کارکنان به سازمان
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد