Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@11:42:22 GMT

حضور در انتخابات یک عمل انقلابی است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۵۹۲۴

حضور در انتخابات یک عمل انقلابی است

امام جمعه رفسنجان گفت: حضور در انتخابات و رأی دادن هم تکلیف الهی و هم استیفای حق و یک عمل انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان حجت الاسلام اصغر عسکری جمعه(2 اسفند) در جریان آغاز رآی گیری انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم در مسجد جامع شهر رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  حضور در انتخابات و رأی دادن هم تکلیف الهی، هم استیفای حق و یک عمل انقلابی است که جا دارد انسان برای انجام تکلیف، به موقع اقدام کند و تکلیف را در اول وقت انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: همان طور که نماز اول وقت فضیلت دارد شرکت در انتخابات و رأی دادن هم همین معنا را دارد در حقیقت شرکت در صحنه انتخابات عمل به تکلیف و وظیفه الهی است.

 

 

حجت الاسلام عسکری افزود: امروز همه معاندان و بدخواهان انقلاب سعی کردند مردم را از شرکت در انتخابات منع کنند اما رهبری انقلاب و دلسوزان اسلام مردم را توصیه به شرکت در انتخابات کرده اند و امروز شرکت در انتخابات یک عمل انقلابی است و عمل انقلابی به موقع باید انجام شود.

 

 

وی خاطرنشان کرد: همه می توانیم حق خود را در جریان انتخابات به صندوق رای بیاندازیم لذا این حق، مسئله انقلابی است و امیدواریم ملت سیاسی، رشید و انقلابی در اولین فرصت برای رأی دادن اقدام کنند تا مجلسی مقتدر و توانمند داشته باشیم و راه نرفته را طی کنیم.

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: روحیه انقلابی رفسنجان انتخابات مجلس انتخابات یک عمل انقلابی شرکت در انتخابات رأی دادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر اجرای صحیح، سالم و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات، افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تأثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم، گفت: در صداوسیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به‌منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به‌منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌دیده‌شده است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 6088234

دیگر خبرها

  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت