Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ در استان ایلام رأی‌گیری انتخابات مجلس با حضور پرشور مردم آغاز و همچنان ادامه دارد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حضور پرشور و حماسی مردم ایلام و انگشتان رنگ‌شده دستان آنان نشان از آن دارد که امروز انگشتان دستان شهروندان ایلامی رنگین برای آن است که رای‌آنان سیلی به‌صورت ترامپ و دشمنان انقلاب اسلامی و پیروی از امر ولایت است و این حضور پاسداشت اثبات ولایتمداری و بصیرت و دشمن‌شناسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضوری که به گفته محمد نوذری رئیس ستاد انتخابات استان ایلام در 553 شعبه اخذ رأی بوده و 450 هزار نفر از جمعیت استان واجد شرایط رأی دادن هستند و همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در ایلام فراهم است.

تسنیم؛ استان ایلام دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است که دو کرسی آن متعلق به حوزه شمالی شامل شهرستان‌های ایلام، سیروان، چرد اول، هلیلان، ایوان، مهران و ملکشاهی است و یک کرسی متعلق به حوزه جنوبی شامل شهرستان‌های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان است.

27 نفر در حوزه شمالی و 18 نفر در حوزه جنوبی در انتخابات مجلس در استان ایلام به رقابت خواهند پرداخت.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام رأی خود را به صندوق انداخت‌

حجت‌الاسلام الله کریمی تبار نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام صبح امروز در شعبه شماره 68 واقع در مدرسه توحید شهر ایلام رأی خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام در حاشیه حضور خود در شعبه اخذ رأی شماره 68 شهر ایلام به خبرنگار تسنیم گفت: حضور امروز شهروندان استان ایلام هم‌زمان با هم‌وطنان ایرانی در اقصی نقاط کشور، حضوری است که به دشمنان انقلاب اسلامی این پیام را می‌دهد که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند».

 

 

 

 

 

خبر درحال تکمیل است...

R1549/P/S6,52/CT7 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان