Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه، با اشاره به بارش برف و باران در پنجشنبه شب در برخی از محور‌های استان، گفت : باوجود بارش‌ها اکنون هیچ‌گونه راه مسدودی در استان نداریم و اکنون همه راه‌های شهری و روستایی باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بیشتر بارش‌ها در استان به شکل باران بود، گفت : این بارش‌ها موجب ریزش و رانش در برخی از نقاط شد.

 او،گفت: در گردنه «سیاطایر» در شهرستان ثلاث باباجانی شاهد ریزش کوه بر روی جاده بودیم که با تلاش تیم‌های راهداری جاده پاکسازی شد.

او با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: ۵۰۰ نفر در قالب ۱۴ تیم راهداری از پنجشنبه شب در راستای جلوگیری از بسته شدن راه‌ها در سطح استان آماده باش بودند و خوشبختانه اکنون هیچ راه مسدودی در استان نداریم.

او با بیان اینکه نیرو‌های راهداری اکنون در بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی مستقر هستند، گفت: عوامل راهداری به محض هرگونه بارش، ریزش و حادثه‌ای که منجر به تهدید جاده‌ها و بستن آن شود وارد میدان می‌شوند.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک جاده محورهای مواصلاتی راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ

شهباز اکبری اظهار داشت: کوهرنگ بزرگ‌ترین شهرستان عشایری چهارمحال و بختیاری است که بیشترین جمعیت عشایر را دارد.

وی با اشاره به گرفتار شدن ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ در بارندگی اخیر، افزود: این عشایر به‌علت رعایت نکردن تقویم کوچ و اقدام به کوچ زودهنگام قبل از ۲۵ اردی‌بهشت‌ماه در بارندگی گرفتار و دچار مشکل شدند.

اکبری اضافه کرد: نیرو‌های امدادی شهرستان کوهرنگ وارد عمل شدند و علاوه بر امدادرسانی نسبت به توزیع مواد غذایی، پتو و چادر بین آنان اقدام کردند.

بیشتر بخوانید

تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار

وی با اشاره به بروز خسارت در برخی جاده‌های شهرستان به‌علت شدت بارش‌ها، یادآور شد: محور ارتباطی دهستان موگویی بسته، اما بلافاصله با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شد.

اکبری با اشاره به بروز آسیب در یک نقطه از جاده لبد این شهرستان، اظهار داشت: نیرو‌های راهداری این نقطه را امروز ترمیم خواهند کرد.

وی با اشاره به وارد شدن خسارت به پل دره‌رزگه دهستان موگویی در مسیر فریدن اصفهان، گفت: نیرو‌های راهداری هم‌اکنون در حال ترمیم این راه‌گذر موقت هستند.

اکبری میزان بارش‌ها در برخی مناطق کوهرنگ به‌صورت نقطه‌ای را تا ۱۰۰ میلی‌متر اعلام و تصریح کرد: میانگین بارش‌های اخیر در این شهرستان حدود ۵۰ میلی‌متر ثبت شد.

وی یادآور شد: به‌دنبال بارش‌های اخیر ۱۶ گروه عملیاتی از جمعیت هلال‌احمر، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کوهرنگ راهنمایی و کمک به آسیب‌دیدگان به‌ویژه عشایر مناطق مختلف این شهرستان را برعهده داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد
  • ادامه بارش ها در کرمانشاه
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال