Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم خراسان شمالی، دیار رنگین کمان قومیت ها از ترک، فارس، تات، ترکمن و بلوچ امروز در جای جای این استان، صبح امروز حماسه خلق کردند.

بارش برف و باران و سرمای هوا، نتوانست حضور مردم را در پای صندوق های رای باز دارد، اینجا در شهرها و روستاهای خراسان شمالی گرمای حضور مردم بر سرمای هوا چیره شده است.  

امروز آنچه قابل پیش بینی بود، از ساعات اولیه، رقم خورد و مردم با حضور خود، در صف های به هم پیوسته،  همبستگی خود را به دنیا نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز حضور مردم در مساجد و مدارس روستاها بویژه در روستاهای کوهستانی و سردسیر، تماشایی است، مردم با شور و اشتیاق، آمده اند تا پایبندی را به نظام و انقلاب به اثبات برسانند و مهر ابطال بر توطئه های دشمنان بنشانند.  

بررسی میدانی از شعب اخذ رای در بجنورد، مرکز خراسان شمالی حاکی از این است که مردم از همان ساعات اولیه، با شور و نشاط در شعب اخذ رای حاضر شده اند.  

حضور پرشور مردم برای انداختن رای در صندوق های شعب مختلف بجنورد، منجر به تشکیل صف شده است.  

صف های حضور مردم در مسجد انقلاب بجنورد و نیز مساجد اهل تسنن در مرکز بجنورد، بیشتر است و مردم با دست داشتن شناسنامه و کارت ملی، در پای صندوق های رای حضور یافته اند تا بار دیگر، حماسه خلق کنند.  

صف های به هم پیوسته و فشرده مردم در شعبه های اخذ رای، و سرانگشتان آبی زنان و مردان خراسان شمالی با پیوستن به دستان ایرانیان، بار دیگر رودی خواهد شد تا نقشه های دشمنان را نقش بر آب کند.  

بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا، در شهرستان های مختلف خراسان شمالی، حضور مردم در همان ساعات اولیه، پرشور بوده است و مردم ترجیح داده اند تا اول وقت، در شعبه های اخذ رای حاضر شده و در انتخابات مشارکت کنند.  

آرای مردم خراسان شمالی در ۸۴۰ شعبه، جمع آوری می شود.  

بر اساس این گزارش حدود ۱۸ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی برگزاری این دوره از انتخابات را در استان برعهده دارند.  

یک میلیون و ۶۰۰ هزار برگه تعرفه رای نیز برای این انتخابات در استان که ۶۵۸ هزار و ۳۴۲ نفر واجد شرایط رای دادن دارد تامین شده است.

استان خراسان شمالی دارای چهار کرسی مستقل نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و شهرستان فاروج در این استان نیز با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارند.

این استان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است و با توجه به درگذشت آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده چهار دوره این استان در مجلس خبرگان رهبری در اردیبهشت پارسال، جایگزین وی در انتخابات اسفندماه امسال برگزیده خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات انقلاب خراسان شمالی مجلس خبرگان مردان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خراسان شمالی حضور مردم اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود