Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز جمعه در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی و شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران افزود: همه ما باید به واسطه تکلیف ملی و شرعی به عنوان یک شهروند در انتخابات شرکت کنیم. 
 وی ادامه داد: انتخابات از برکات جمهوری اسلامی است که به واسطه آن سرنوشت مردم به دست خود مردم رقم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادقی نیارکی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی از ارکان تصمیم سازی و تصمیم گیری در کشور است، اظهار داشت: وظیفه ملی و شرعی است که ما با حضور در پای صندوق های رای در تعیین سرنوشت ملی خود مشارکت کنیم.

رییس کل دادگستری گفت: استکبار و آنانی که سعی می کنند انتخابات را در کشور سست نشان دهند، باید ببینند که ملت عزیز ما نشان داده برای اینکه به دشمن پاسخ محکم بدهد حضور پر رنگی در انتخابات خواهند داشت. 
 وی اظهار داشت: پیش بینی ها این است که در بسیاری از استان ها همچون انتخابات گذشته حضور مردم پر رنگ خواهد بود.

از ۱۱۳ داوطلب این استان که صلاحیت آن‌ها توسط شورای نگهبان تایید شده بود با انصراف ۲۳ نفر، ۹۰ نفر برای ورود به مجلس شورای اسلامی در عرصه رقابت باقی ماندند.

از مجموع نامزدهای باقی مانده در عرصه رقابت ۵۴ نفر مربوط به حوزه انتخابیه زنجان و طارم، ۱۷ نفر حوزه انتخابیه ابهر و خرمدره، ۱۰ نفر در حوزه انتخابیه خدابنده و ۹ نفر مربوط به حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود است.

۷۵۷ شعبه اخذ رای برای انتخابات دوم اسفندماه در استان زنجان پیش‌بینی شده که ۲۶۵ شعبه در شهرستان زنجان، ۵۴ شعبه در شهرستان طارم، ۴۹ شعبه در شهرستان خرمدره، ۴۹ شعبه در شهرستان ایجرود، ۳۰ شعبه در شهرستان سلطانیه، ۱۵۴ شعبه در شهرستان خدابنده، ۹۷ شعبه در شهرستان ابهر و ۵۹ شعبه نیز در شهرستان ماهنشان مستقر خواهند شد.

استان زنجان پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان زنجان استکبار انتخابات شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شعبه در شهرستان حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدهادی طباطبایی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران و در خصوص جزئیات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان افزود: ۲ نفر که حائز بیشترین آرا مردم در شهرهای مشهد و کلات بودند روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا سهمیه پنجم این حوزه انتخابیه برای ورود به مجلس شورای اسلامی مشخص شود.

وی بیان کرد: از ۱۳ اردیبهشت‌ماه تبلیغات دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی شروع خواهد شد که در این زمینه مناظرات و تبلیغات شخصی افراد در حال ضبط است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: افرادی که در فاصله بین اسفند و اردیبهشت‌ماه به سن رای دادن رسیده‌اند و فقط افرادی که در این حوزه انتخابیه در دور قبل رای داده باشند و یا اصلا رای نداده باشند می‌توانند رای بدهند.

وی گفت: با توجه به بررسی انجام شده از شعب اخذ رای، تعدادی از شعب که با استقبال کمتری روبرو بود را ادغام کردیم لذا برای شهر مشهد هزارو ۲۰ شعبه و برای کلات تعداد ۴۴ شعب اخذ رای تدارک دیده شده که در حال آماده شدن است.

طباطبایی افزود: در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۸ هزار عوامل اجرایی که آموزش آن‌ها شروع شده است، به فرآیند برگزاری انتخابات کمک خواهند کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898681

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای