Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود قاسم نژاد صبح جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به آغاز رای گیری تاکنون حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای مشاهده می شود و تا الان بر اساس آماری که از طریق سیستم جامع انتخابات مشاهده شده  بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر از مردم گیلان در پای صندوق های اخذ رای حاضر شده اند  و ترکیب رای دهندگان ۳۶ درصد زنان و ۶۴ درصد مردان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت:از ساعت ۸  تا ۱۸ عصر به مدت ۱۰ ساعت برای دریافت آراء مردم در نظر گرفته شده است ؛همچنین متولدان دوم اسفندماه ۸۰ به قبل کسانی که امروز ۱۸ سال تمام دارند می توانند رای بدهند.
وی یادآور شد: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی محل شعبه ، اطراف درب ورودی و خروجی شعب اخذ رای امحاء می شود و  نمایندگان فرماندار که مسئولیت شعبه به عهده آنان است نظارت کنند که  به هیچ وجه نباید نشانی از تبلیغات انتخاباتی نامزدها در محل های یادشده وجود داشته باشد.
قاسم نژاد از مردم خواست ، اگر موارد تخلفی از تبلیغات نامزدهای انتخاباتی را می بینند به هیات های بازرسی نظارت، نماینده فرمانداران و بازرسان ویژه امنیت انتخابات گزارش دهند.
وی تصریح کرد: مجموعا ۴۵ هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی که در امر برگزاری یازدهمین دوره اننتخابات مجلس شورای اسلامی همکاری دارند واجدان شرایط رای دهندگان در استان یک میلیون و ۹۵۸ هزار و ۴۷۳ نفر هستند که ازین تعداد ۹۱ هزار و۴۹۸ نفر رای اولی هستند.
رئیس ستاد انتخابات گیلان تاکید کرد:رای دهندگان علاوه بر همراه داشتن شناسنامه ، باید  کارت یا شماره ملی به همراه داشته باشند.
در کل استان گیلان دو هزار و ۵۶۰ شعبه اخذ رای پیش بینی شده و یک شعبه ازین تعداد در شهرستان بندر انزلی برای اقلیت های دینی در نظر گرفته شده است.


 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان گیلان انتخابات تبلیغات زنان مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان در حاشیه جلسه ستاد برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در اصفهان با بیان اینکه نتیجه انتخابات اسفند ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان اصفهان به دور دوم کشیده شده گفت: در حوزه سمیرم ۶۸ صندوق اخذ رأی (۴۹ شعبه ثابت و ۲۸ شعبه سیار) و در حوزه لنجان نیز ۱۵۳ شعبه اخذ رأی (۱۳۷ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار) برای جمع آوری آرای مردم مستقر خواهد شد.


محمدرضا جان نثاری افزود: در حوزه سمیرم ۶۸ صندوق اخذ رأی (۴۹ شعبه ثابت و ۲۸ شعبه سیار) و در حوزه لنجان نیز ۱۵۳ شعبه اخذ رأی (۱۳۷ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار) برای جمع آوری آرای مردم مستقر خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
معاون استاندار اصفهان گفت: در این مرحله از انتخابات، افرادی که در مرحله نخست در همین ۲ حوزه رأی دادند و کسانی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکردند می‌توانند رأی خود را به صندوق بیندازند.


اصغر هدایت فرماندار سمیرم هم با بیان اینکه آمادگی کامل را برای برگزاری انتخابات داریم گفت: سه هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و پشتیبانی در ۶۸ شعبه اخذ رأی (۴۰ شعبه ثابت و ۲۸ شعبه سیار) در این مرحله در حوزه انتخابیه سمیرم فعالیت دارند.


حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان نیز گفت: در ۱۵۳ شعبه اخذ رأی در این حوزه انتخابیه (۱۳۷ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار) افزون بر دو هزار و ۷۰۰ عوامل اجرایی و نظارتی فعالیت دارند.


بر اساس نتیجه انتخابات ۱۱ اسفند سال گذشته از میان ۱۹ نماینده استان اصفهان در ۱۵ حوزه انتخابیه، هشت نفر برای چهار سال دیگر بر صندلی‌های سبزرنگ مجلس تکیه می‌زنند، ۱۰ نفر جای خود را به نمایندگان جدید می‌دهند و در ۲ حوزه انتخابیه نیز تکلیف در دور دوم مشخص خواهد شد.


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در حوزه‌هایی که نتیجه به دور دوم موکول شده از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ آغاز شده و تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ادامه داد.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت بطور همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • هزار و ۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات