Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای ناامید کردن دشمنان این ملت، باید همه رای بدهند و آثار این رای دادن بعد آشکار خواهد شد.

آیت الله سید علی شفیعی پس از انداختن رای خود در صندوق رای، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز دوم اسفند روز بسیار مهمی است؛ در این روز مردم با رای خود سرنوشت ملت مبارز ایران را تعیین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقام معظم رهبری در این خصوص تاکید کردند که رای دادن واجب شرعی، ملی و انقلابی است. همه باید برای رای دادن حضور پیدا کنند. کسانی که به مذهب، انقلاب و مملکت علاقه دارند باید با آمدن پای صندوق رای و انتخاب کاندیدای مورد نظر رای خود را به صندوق بیندازند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: با رای دادن مردم، سرنوشت کشور اسلامی تعیین خواهد شد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات خوبی در سطح مملکت باشیم.

آیت الله شفیعی گفت: کسی در این زمینه تعارف و کوتاهی نکند تا فرصت از دست نرود.

وی با اشاره به تاثیر رای دادن مردم بر دشمنان به ویژه آمریکا، تصریح کرد: یک رای مثبت یا منفی مردم مانند تیری است که به قلب یا چشم دشمنان زده می‌شود، بنابراین همه باید به این حقیقت توجه کنند و برای ناامید کردن دشمنان این ملت رای دهند و آثار این رای دادن بعد آشکار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (دوم اسفندماه) با حضور در شعبه اخذ رای مسجد شفیعی رای خود را در صندوق شماره ۱۴۵ انداخت و در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی آیت الله شفیعی انتخابات 98 دوم اسفند 98 رای دادن آیت الله رای خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند

حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب در آستانه سفر زائران و حاجیان به سرزمین وحی در حاشیه دیدار حجاج با مقام معظم رهبری، گفت: این دیدار به رسم هر سال قبل از انجام سفر به سرزمین وحی برگزار می‌شود و از رهنمود‌های رهبری در این دیدار استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همه مقدمات حج امسال از جمله در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، سازماندهی کاروان‌ها و بهداشت و درمان انجام شده است. هتل‌های مورد نیاز اجاره شده و آشپزخانه‌ها برای تغذیه زائران پیش‌بینی‌های شده همچنین بیمارستان‌ها و واحد‌های درمانی مورد نیاز حجاج ایرانی در عربستان نیز اجاره شده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: زائران بیت الله الحرام از هفته آینده اعزام خواهند شد. فرق حج امسال مسئله غزه و جنایت رژیم صهیونیستی است. همه جهان و مسلمانان از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین ناراضی هستند. ما در حج امسال بازتاب طوفان الاقصی و وعده صادق را منعکس خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟