Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکای نیوز، این مسئول تصریح کرد، توافق کاهش خشونت در این کشور به مدت یک هفته، از شنبه اجرایی می‌شود.

بر اساس این توافق، هیچ کدام از طرفین دست به خشونت نمی‌زنند. دو طرف در این مدت فعالیت‌های همدیگر را تحت نظارت خواهند داشت و موافقتنامه صلح میان آنان در روزهای پایانی ماه فوریه و یا اول مارس امضا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر سهیل شاهین، سخنگوی دفتر طالبان در دوحه پایتخت قطر، گفت که بر اساس گفتگوهای جاری صلح میان آمریکا و طالبان، دو طرف ابتدا در افغانستان آتش‌بس اعلام خواهند کرد و سپس تا پایان ماه جاری میلادی، موافقتنامه صلح به امضا خواهد رسید.

شاهین در یک گفتگوی تلفنی با بی‌بی‌سی گفته بود به زودی و همزمان با اعلام آتش‌بس، زمان امضای موافقتنامه نیز مشخص می‌شود. او گفت چند روز پیش از امضای موافقتنامه، فضای صلح آمیزی در افغانستان برقرار خواهد شد و آنها به آتش بس پایبند خواهند بود. او تاکید کرد که انتظار می‌رود توافقنامه صلح تا پایان این ماه امضا ‌شود.

منابع طالبان گفته بودند که ممکن است اعلامیه همین روز اول اسفند یا جمعه صادر شود و نخستین روز برقراری کاهش خشونت ممکن است ۲۲ فوریه (سوم اسفند) باشد. به گفته این منابع، وضعیت صلح‌آمیز یک هفته ادامه خواهد داشت.

312 310

کد خبر 1355161

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: طالبان افغانستان ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند

 دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور: فردا ظهر در دانشگاه‌های سراسر کشور تجمعاتی با حضور حداکثری دانشجویان در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با دانشجو گفت: خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم فلسطین و غزه بی نظیر است.

وی افزود: اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان را محکوم می‌کنیم و در همین راستا از فردا ظهر در دانشگاه‌های سراسر کشور تجمعاتی با حضور حداکثری دانشجویان در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ آماده تعامل هستیم
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر