Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر, صادق خدادادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام ادارات ثبت احوال امروز جمعه دوم اسفندماه از زمان شروع رأی گیری تا پایان آن دایر و آماده پاسخگویی به سوالات سجلی و هویتی مردم هستند.

وی افزود: کسانی که درخواست تعویض یا صدور المثنی داشتند تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه صادر و تحویل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه بیان داشت: کسانی که مدارک آنها هنوز تحویل نشده می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و ادارات ثبت احوال در تمام شهرستان‌ها و بخش‌ها مدارک خود را تحویل بگیرند.

خدادادی همچنین ادامه داد: همکاران ما آماده‌اند چنانچه مردم مشکلی داشته باشند در اسرع وقت آن را رفع کنند.

کد خبر 4858386

منبع: مهر

کلیدواژه: ثبت احوال انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف دهه فجر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس مجلس شورای اسلامی قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است

به گزارش همشهری آنلاین،این روزها قطار ملی مترو در حاشیه جنوبی تهران در حال تردد است و به نمادی از باور توانایی ایرانی‌ها تبدیل شده است. در همین باره علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفتگو با همشهری درباره آخرین وضعیت آماده سازی قطار ملی مترو اظهار داشت: قطار ملی مترو بالغ بر ۸۵ درصد داخلی سازی شده است. درحال حاضر اولین رام این قطار آماده شده است و زیربار درحال فعالیت است.
شهردار تهران ادامه داد: تمامی مجوزهای این قطار از سازمان های بین المللی مربوطه دریافت شده است و افق بسیار خوبی را در کشور متصور شده است. درحال حاضر سه رام دارای هفت واگن این قطار نیز درحال آماده سازی است و امیدواریم درسال جاری شاهد فعالیت این سه رام نیز درخطوط ریلی تهران باشیم.

کد خبر 847251 برچسب‌ها علیرضا زاکانی خبر مهم شهردارى تهران مترو

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»