Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیویورک تایمز، رسانه مشهور آمریکایی پیش‌بینی کرد که در انتخابات امروز مجلس ایران گروهی که مواضع ضدآمریکایی دارند و از سیاست‌های واشنگتن در قبال تهران حمایت نمی‌کنند پیروز خواهند شد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیویورک تایمز در گزارش خود درباره انتخابات ایران نوشت: «انتظار می‌رود پارلمان موضع سختی علیه ایالات متحده اتخاذ کند و بعید است برای یک توافق جدید هسته‌ای از مذاکره حمایت کنند و یا به خواسته‌های آمریکا همانند پایان دادن به حمایت از متحدان در سرتاسر منطقه پاسخ مثبت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

نیویورک تایمز در ادامه آورده است: «تحلیلگران انتظار دارند ایران روابط خود را با حزب‌الله در لبنان و سایر گروه‌های مقاومت در عراق و سوریه تقویت کند.»

در این گزارش همچنین اشاره شده که بسیاری از نامزدهای اصولگرا شعار «من قاسم سلیمانی هستم» را انتخاب کرده‌اند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران صبح امروز جمعه (دوم اسفندماه) از ساعت 8 صبح در 208 حوزه انتخابی سراسر کشور آغاز شد. 

واجدان شرایط شرکت در این انتخابات، 57 میلیون و 918 هزار نفر هستند که 2 میلیون و 931 هزار نفر رأی اولی محسوب می‌شوند. متولدان دوم اسفند 1380 و قبل از می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی گیری با حضور در محل صندوق سیار 110 در حسینیه امام خمینی (ره) رأی خودشان را به صندوق انداختند. رهبر معظم انقلاب سپس با بیان اینکه روز انتخابات روز جشن ملی است، خاطرنشان کردند: این جشن را به همه هم میهنان عزیز در سراسر کشور تبریک می گویم.

انتخابات مجلس98| آیت‌الله جنتی در انتخابات شرکت کرددویچه وله: اصولگرایان امید پیروزی در انتخابات مجلس را دارندانتخابات ایران|صندوق‌های رأی در دورافتاده‌ترین روستاهای اردبیل مستقر شده استسردار حاجی زاده: حضور مردم در انتخابات به امنیت و اقتدار کشور کمک می‌کند


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,90,95/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یازدهمین دوره انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یازدهمین دوره انتخابات مجلس یازدهمین دوره انتخابات مجلس انتخابات مجلس نیویورک تایمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد

دریافت 52 MB

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کمال سروی‌ها در استودیو انتخاباتی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: وزارت کشور تیمی را روانه مشهد کرد و آنها دوباره نقاط افتراق بین هیأت اجرایی و نظارت را بررسی کردند و حتی معاون وزیر کشور نیز برای بررسی موضوع به مشهد آمد.

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6098662

دیگر خبرها

  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • در مرحله دوم انتخابات، نامزدی که اکثریت نسبی آرا را کسب کند، پیروز است
  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد