Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اعجوبه آرژانتینی بارسلونا از محرومیت منچسترسیتی از دو سال حضور در لیگ قهرمانان اروپا متعجب شده است.
به گزارش آریا، اخیرا یوفا سیتیزن‌ها را به دلیل نقض جدی قوانین فیرپلی مالی، دو سال از حضور در رقابت‌های اروپایی محروم کرد. این پرونده البته به زودی به دادگاه حکمیت می‌رود و بعید نیست تغییراتی در حکم نهایی اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی می‌گوید:
حقیقت این است که از پیروزی اتلتیکو مادرید مقابل لیورپول شگفت زده نشدم. روز قرعه کشی در رختکن در این باره صحبت کردیم و گفتیم که بازی نزدیکی خواهد شد چون اتلتی همیشه در لیگ قهرمانان، رقابت طلب است. در بازی‌های رفت و برگشت، آنها بسیار قوی هستند و این را باز هم نشان دادند. اتلتی را هیچ گاه نمی‌شود دستِ کم گرفت. آنها همیشه از مدعیان هستند.
انتقادات از سیمئونه؟ به نظرم او در اتلتی کار فوق العاده‌ای انجام داده است. تیم او سال به سال در حال نو شدن است؛ بازیکنانی می آیند و می‌روند اما اتلتی به سبک خودش پایبند بوده و بازیکنانش به آن باور دارند. دلیل موفقیت‌هایشان همین باور به سبک است و کاملا لیاقت بودن در جمع بهترین‌ها را دارند.
محرومیت منچسترسیتی؟ غافلگیرکننده بود چون کسی توقع نداشت چنین اتفاقی بیفتد. محرومیت بسیار سنگینی بود. قبلا پاری سن ژرمن با پرداخت جریمه مسئله را رفع و رجوع کرد. در هر صورت اگر این محرومیت قطعی شود، روی همه ارکان منچسترسیتی از بازیکنان و مربی گرفته تا هزینه‌ها، تاثیر می‌گذارد و واقعا اتفاق نادری رقم می‌خورد. واقعیت این است که دو سال بازی نکردن در لیگ قهرمانان اروپا شاید باعث شود بسیاری بازیکنان به جدایی فکر کنند.
مدعیان قهرمانی اروپا؟ تمام تیم‌ها قدرتمند هستند. پاری سن ژرمن در زمین دورتموند باخت؛ لیورپول در زمین اتلتی. با همه اوصاف به نظرم در حال حاضر لیورپول، یوونتوس، پاری سن ژرمن و رئال مادرید جدی ترین مدعیان هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسی منچسترسیتی اتلتیکو مادرید لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم

دیدیه دروگبا (2) و فرانک لمپارد برای چلسی در این مسابقه گلزنی کردند و دو گل لیورپول نیز توسط فرناندو تورس و رایان بابل به ثمر رسید.

دانلود (46.8MB)

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید