Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مردم کرمان از ساعات ابتدایی صبح امروز با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر را از جوار مزار حاج قاسم رقم زدند. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مردم کرمان از ساعات ابتدایی صبح امروز با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر را از جوار مزار حاج قاسم رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلزار شهدای کرمان از لحظات ابتدایی صبح امروز شاهد حضور پرشور و گسترده مردم در صفوف به هم فشرده است؛ هر چند وجود صف‌های به هم فشرده در گلزار شهدای کرمان در این روزها و شب‌ها چیزی عجیبی نیست، اما امروز این گلزار شاهد صف‌های متعددی است و کرمانی‌ها پس از ادای احترام با سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در صف دیگری می‌ایستند تا از گلزار شهدای کرمان و در جوار شهدای این خطه سرنوشت چهار ساله خود را با انتخابی اصلح رقم بزنند.

انتخابات ایران| ادای احترام مردم به سردار دل‌ها در کرمان / حضور پر‌شور مردم در صفوف اخذ رای در جوار مزار حاج قاسم‌ + فیلمانتخابات ایران| استاندار کرمان: مشارکت گسترده مردم در انتخابات اقتدار نظام در عرصه بین‌المللی به دنبال دارد‌تازه‌ترین اخبار انتخابات استان کرمان| تجلی ارادت و اقتدار مردم در گلزار شهدای کرمان ‌ / تاکید امام جمعه کرمان بر انتخاب افراد اصلح ‌+ تصاویر

به گزارش تسنیم، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌ سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و محمدجواد فدائی استاندار کرمان از گلزار شهدای کرمان و از جوار مزار حاج قاسم آغاز شد.

انتهای پیام/511/ز

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس جوار مزار حاج قاسم گلزار شهدای کرمان صبح امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، در اولین روز از هفته کارگر و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب و میهن مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا شهر بوشهر با حضور جامعه کار و تولید در روز چهار شنبه ۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.

در این مراسم اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر استان بوشهر ضمن غبار روبی قبور مطهر شهدا با ذکر فاتحه و صلوات و با تقدیم شاخه‌های گل، یاد و خاطره فداکاری‌های رزمندگان اسلام و شهیدان کارگر را گرامی داشتند و با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت کردند.

کد خبر 6088036

دیگر خبرها

  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد