Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در نشست خبری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: استفاده از استامپ اختیاری است توصیه می‌کنم شهروندان به علت شیوع کرونا ویروس از استامپ استفاده نکنند. دستگاه‌های احراز هویت ما در شعب اخذ رای پرقدرت به کار خود ادامه می‌دهند این دستگاه‌ها هوشمند بوده و اجازه اخذ دوباره رای را به شهروندان نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این دستگاه‌های هوشمند استامپ زدن محلی از اعراب ندارد.

استاندار تهران در مورد پیش بینی مشارکت مردم در انتخابات گفت: ارزیابی ما این است که تمام تحرکات و اقدامات دشمنان در این راستا بوده که مشارکت خوبی نداشته باشیم، اما شواهد گویای حضور حداکثری است. مقام معظم رهبری امروز را روز جشن ملی نامیدند ایشان گفته بودند برای قوی‌تر شدن کشور نیازمند مجلس قوی هستیم. خواهش من این است که مردم برای تقویت امنیت ملی و خنثی کردن توطئه دشمنان به صحنه بیایند. خوش بین هستم که حماسه دیگر رقم بخورد.

منبع: فردا

کلیدواژه: استاندار تهران رای دهندگان استامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است

نظرسنجی جدید راسموسن ریپورتز نشان می‌دهد که حدود نیمی از رای دهندگان آمریکایی معتقدند که کشورشان بی‌جهت دلارهای مالیات دهندگان را برای حمایت از شرکای خارجی خود مانند رژیم صهیونیستی و اوکراین هدر می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بر اساس نظرسنجی از ۱۱۲۶ رأی دهنده احتمالی، به طور کلی، حدود ۵۷ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که دولت ایالات متحده به طور کلی برای کمک های خارجی «بیش از حد» هزینه می کند.

براساس گزارش آرتی، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه بسته بودجه ۹۵ میلیارد دلاری جدیدی را امضا کرد که بر اساس آن اوکراین قرار است ۴۸ میلیارد دلار تسلیحات و کمک‌های دیگر دریافت کند و ۲۳ میلیارد دلار دیگر برای تکمیل ذخایر تخلیه شده پنتاگون استفاده شود.

حدود ۴۷ درصد از این رای‌دهندگان گفتند که این کمک‌ها «خیلی زیاد» است، در حالی که حدود ۲۰ درصد از واشنگتن می‌خواستند پول نقد بیشتری خرج کند.

 یک نظرسنجی CBS News/YouGov که در اوایل ماه جاری انجام شد نیز نشان داد که حمایت عمومی از ادامه ارسال سلاح به کی‌یف کاهش یافته است. فقط ۵۳ درصد از بزرگسالان ایالات متحده معتقدند که دولت آنها باید به اوکراین کمک نظامی کند که در مقایسه با ۷۲ درصد دو سال پیش کاهش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است