Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت الله مهدیخانی روز جمعه با حضور در ستاد انتخابات استان قزوین به خبرنگاران گفت: در حوزه مدیریت بحران، بدترین حالت شامل وقوع زلزله، رانش زمین، بارش برف و کولاک و ... را پیش بینی کرده و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: تا الان هیچ جاده مسدودی در استان وجود ندارد و باید از زحمات دستگاه‌های امدادی برای بازگشایی جاده‌های استان تشکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدیخانی ادامه داد: امروز صبح که صندوق‌ها به روستاها انتقال یافت به جز راه ۲ روستا مابقی راه‌های روستایی استان بازگشایی شده بود و هم اینک همه صندوق‌ها مستقر هستند و رای گیری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار مدیریت بحران نیز در کنار سایر کمیته‌های انتخابات قرار گرفته است، اضافه کرد: هفت هزار کیلومتر کل راه‌های اصلی و فرعی استان بوده که هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه اصلی و پنج هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه‌های روستایی و فرعی است که اقدامات لازم برای بازگشایی و مدیریت بحران آنها صورت گرفت.

مهدیخانی ادامه داد:۲۱۳ روستای صعب العبور در سطح استان وجود دارد که بیشترین آنها در شهرستان قزوین با ۱۲۰ روستا قرار دارند.

وی اضافه کرد: به جز ماشین آلاتی که در اختیار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بود حدود ۱۹۰ دستگاه سبک و نیمه سبک و ماشین آلات راه سازی به همراه ۴۰ دستگاه خودرو سنگین از شهرداری‌ها و بخش خصوصی گرفته شد و در اختیار راهداری قرار گرفت.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز جمعه دوم اسفند ماه در سراسر کشور آغاز شده است.
استان قزوین در این دوره از انتخابات مانند ادوار قبلی دارای سه حوزه اتتخابیه با چهار کرسی نمایندگی است.
۱۳۹ نامزد از حوزه های انتخابیه استان قزوین تایید صلاحیت شده بودند که با انصراف ۵۲ نفر، ۸۷ نفر بخت خود را برای کسب رای از مردم و حضور در خانه ملت محک می رنند.

حوزه انتخابیه قزوین-آبیک-البرز دارای ۲ کرسی نمایندگی مجلس و حوزه های انتخابیه تاکستان و بوئین زهرا-اوج نیز هرکدام دارای یک کرسی نمایندگی هستند.

۹۲۵ هزار و ۴۷۸ شهروند در استان قزوین واجد شرایط رای دهی هستند که از این تعداد ۴۴ هزار و ۳۱۸ نفر رای اولی هستند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی استان قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استان قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی استان قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. در دور اول انتخابات که جمعه 11 اسفند برگزار شد، 245 نماینده منتخب شدند و سرانجام 45 کرسیِ دیگرِ مجلس، به مرحله دوم کشیده شد.

با هماهنگیِ وزارت کشور و شورای نگهبان، در دور اول در حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام، قم، ملایر و آبادان انتخاباتِ تمام‌الکترونیک داشتند و در این مرحله، حوزه‌های «تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر» انتخابات الکترونیکی دارند.

در فیلم زیر، شیوه‌ی رأی‌دهیِ الکترونیکی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم