Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیگو گودین معتقد است که اریکسن خواسته های کونته را انجام خواهد داد چرا که بازیکن باهوشی است.

طرفداری- پیروزی اینتر برابر لودوگورتس درحالی رقم خورد که این پیروزی برای نراتزوری در خارج از خانه به دست آمد. در جریان همین دیدار، کریستین اریکسن موفق شد گل نخست خود را برای تیم جدیدش نیز به ثمر برساند.

حالا دیگو گودین، ستاره خط دفاع اینتر در خصوص این دیدار به اسکای ایتالیا می‌گوید:

با یک حریف خیلی خوب بازی داشتیم که 7 سال است که قهرمان لیگ بلغارستان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیدا کردن فضا در نیمه نخست سخت بود و کنترل توپ روی آن چمن هم دشوار بود. ولی بعد از استراحتی کوتاه، شدت حملات را بیشتر کردیم و با به ثمر رسیدن گل، بازی باز شد.

وی در ادامه افزود:

پس از استفاده از سیستم چرخشی، این یک واکنش خوب از سوی بازیکنان بود چرا که باشگاه‌های بزرگی که می‌خواهند جام ببرند، نیاز به بازیکنان زیادی دارند تا قدرت انتخاب بیشتری در اختیار مربی قرار بگیرد. من با شیوه بازی دیگری به اینجا آمدم بنابراین وفق پذیری آسان نیست، حتی مسائل مربوط به زبان هم آسان نیست. باید با باشگاه وفق پیدا کنم و این کمی زمان می‌برد.

او در پایان درمورد کریستین اریکسن گفت:

اریکسن بازیکن باهوشی است و درخواست مربی را انجام خواهد داد. سبک بازی کونته، نیازمند فیزیک مناسبی است اما قطعا اریکسن از کیفیت لازم برخوردار است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ از چند ماه قبل شرایط آرائوخو را به دقت زیر نظر داشتند و امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و حتی گفته شده بود که پیشنهادی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا ارائه کردند که از سوی مدیران این باشگاه رد شد.

با این حال، رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در چند روز اخیر خبر داده بودند که بایرن مونیخ در حال آماده کردن پیشنهادی هنگفت و جذاب برای به خدمت گرفتن این بازیکن است و شاید رد کردن این پیشنهاد برای مدیران بارسا سخت باشد.

در عین حال، به نظر می‌رسد که این ستاره اهل اروگوئه هم چندان از این پیشنهاد ناراضی نیست و برای پوشیدن پیراهن بایرن وسوسه شده، هرچند همیشه تاکید کرده که اولویتش بارسا است. همین باعث شده که ژاوی برای حفظ این بازیکن ارزشمند تیمش دست به کار شود.

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که سرمربی بارسلونا که حالا مشخص شده قصد دارد در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد از آرائو خواسته که پیشنهاد بایرن را رد کند و در این تیم بماند. ژاوی به این بازیکن گفته که برای فصل آینده روی او حساب می‌کند و قرار است نقش مهمی را در بارسا ایفا کند.

دیگر خبرها

  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی