Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال آرسنال معتقد است شاگردانش می‌توانستند با نتیجه بهتری المپیاکوس را در لیگ اروپا شکست دهند. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در دور رفت از مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا با نتیجه یک بر صفر در خانه المپیاکوس به برتری دست یافت و روند شکست‌ناپذیری خود را به 9 بازی در تمامی رقابت‌ها رساند، به شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت: روز به روز پیش‌ می‌رویم چون در فرآیندی که در پیش گرفته‌ایم، می‌خواهم در خیلی چیزها پیشرفت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی آرسنال ادامه داد: در این بازی چیزهای زیادی دیدم که مانع از این شد تا بیشتر بر بازی تسلط داشته باشیم و موقعیت‌های بهتری را روی دروازه المپیاکوس خلق کنیم. المپیاکوس هم بازی جسورانه و متعهدانه‌ای را از خود به نمایش گذاشت، بنابراین باید برای کار آنها هم ارزش قائل شد.

آرتتا اظهار داشت: نتیجه واقعاً خوبی کسب کردیم چون کسب پیروزی خارج از خانه در لیگ اروپا خیلی دشوار است. بابت به نمایش گذاشتن چنین عملکردی در این ورزشگاه، باید برای این کار بازیکنان‌مان ارزش قائل شویم. در 10 دقیقه اول به دردسر افتادیم و توپ‌ها را به سادگی از دست می‌دادیم. پس از آن کم‌کم کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و موقعیت‌هایی که می‌خواستیم را خلق کردیم.

روزگار سیاه آرسنال با آرتتا/ پایین‌‌ترین آمار پیروزی در بیشتر از یک قرن!

سرمربی آرسنال گفت: در نیمه دوم جدای از ضربات شروع مجدد، در خط دفاع عملکرد بهتری را ارائه کردیم و بازی را در نیمه حریف بهتر تحت‌کنترل داشتیم و حتی فرصت زدن گل‌های بیشتر را داشتیم. می‌توانستیم با وضعیت بهتری پا به بازی برگشت بگذاریم، اما همین نتیجه هم خوب است. موقعیت‌های خوبی در این بازی توسط بازیکنان سرشناس‌مان داشتیم که انتظار داشتیم آنها را گل می‌کردند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال میکل آرتتا لیگ اروپا آرسنال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال میکل آرتتا لیگ اروپا آرسنال فوتبال میکل آرتتا لیگ اروپا آرسنال لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامنت عجیب و جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلالی‌ها پس از شب تلخ + عکس

الهلال عربستان در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت و علی‌رغم کسب پیروزی ۲ بر یک، به‌دلیل شکست ۴-۲ بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سیاوش یزدانی، مدافع سپاهان که در بازی برگشت تیمش مقابل الهلال از زمین اخراج شد و نتیجه یک - صفر را نشان داد، پس از باخت دیشب الهلال در صفحه اینستاگرام این باشگاه کامنتی با همین نتیجه گذاشت و باعث خشم هواداران این تیم شد.

منبع: خبر ورزشی

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • کامنت عجیب و جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلالی‌ها پس از شب تلخ + عکس
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!