Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان گیلان از وجود ۳۴۶ صندوق سیار انتخابات در گیلان خبر داد و گفت: تمام مناطق صعب‌‌العبور استان با صندوق‌های ثابت و سیار تحت پوشش قرار گرفتند. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، کیمیا تنهایی صبح امروز در ستاد انتخابات استان گیلان و در جمع خبرنگاران، شرکت گسترده مردم در انتخابات مجلس یازدهم را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: تمام مناطق صعب‌‌العبور استان گیلان با اعزام نیروها و ارسال صندوق‌های ثابت و سیار تحت پوشش قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان گیلان فراهم آوردن ملزومات و تجهیزات مورد نیاز برای شرکت مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از رسالت‌های این کمیته عنوان کرد و ابراز داشت: تأمین منابع انسانی و تجهیزات الکترونیکی احراز هویت از اقداماتی است که در روزهای گذشته انجام شد.

کیمیایی با بیان اینکه صندوق‌های سیار و دستگاه‌های تشخیص هویت با خودروهای کمک‌دار به مناطق صعب‌العبور استان گیلان فرستاده شدند اظهار داشت: رودبار، تالش، شفت، فومن، رکدسر، سیاهکل و رضوانشهر از جمله مناطقی در گیلان هستند که صندوق‌های سیار به مناطق صعب‌العبور آنان ارسال شد.

تهران| قالیباف رأی خود را در مسجد خاتم الانبیا واوان به صندوق انداخت + فیلمانتخابات ایران | فرمانده انتظامی استان قم: مردم با حضور گسترده در حال رای دادن هستندانتخابات ایران| دستگاه الکترونیکی احراز هویت ایمنی و امنیت انتخابات را افزایش می‌دهد

وی با تأکید بر اینکه شهرستان رودبار در سطح استان گیلان دارای بیشترین صندوق سیار است خاطرنشان کرد: در برخی نقاط رودبار صندوق‌های ثابت هم تعبیه شده اما با توجه به وجود روستاهایی با پراکندگی زیاد و در راستای اخذ آراء مردم این شهرستان، صندوق‌های سیار هم ارسال شده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان از تخصیص دو مرحله اعتبار از وزارت کشور به استان گیلان جهت فراهم آوردن ملزومات انتخابات مجلس یازدهم خبر داد و تصریح کرد: در راستای پوشش‌دهی تمامی امکانات لازم، مرحله سوم این اعتبارات نیز طبق اعلام وزارت کشور قرار است متعاقباً به استانداری گیلان پرداخت شود.

تنهایی دادن آموزش‌های کاربردی لازم به اعضاء هیئت‌های بازرسی، نظارت و کاربران دستگاه‌های الکترونیکی احراز هویت را در استان گیلان مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: انتظار داریم با استفاده از این امکانات که به سراسر گیلان ارسال شده است در جریان برگزاری انتخابات کمترین خطا و مشکلات اجرایی به وجود بیاید.

انتهای پیام/614/ز

R7877/P/S6,71/CT11 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس العبور استان استان گیلان مناطق صعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس

مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم، جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.  این انتخابات برای تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده از مجلس بعدی است که در دور اول، نامزد‌های آنها حدنصاب قانونی تعداد رأی را کسب نکرده بودند.
 
۲۲ حوزه انتخابیه در ۱۵ استان مشغول برگزاری این انتخابات خواهند بود که در ۸ حوزه، «تمام مراحل انتخابات الکترونیکی است.»
 
در انتخابات تمام الکترونیکی، علاوه بر احراز هویت رأی دهندگان، ثبت رأی و شمارش آن هم الکترونیکی است؛ در این روش، به رأی دهندگان به جای تعرفه کاغذی، «کارت تعرفه» داده می‌شود.
 
کارت‌های تعرفه روی محلی مشخص از صندوق‌های الکترونیکی گذاشته می‌شود و رأی دهندگان شماره (کد) نامزد‌ها را ثبت می‌کنند.
 
محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور، از چاپ ۷ و نیم میلیون تعرفه برای این دور از انتخابات خبر داد و  گفت: برای حوزه‌های انتخابیه‌ای هم که انتخابات تمام الکترونیکی دارند، تعرفه فرستاده می‌شود.

اسلامی افزود: برای این حوزه‌ها تعداد تعرفه کمتری فرستاده می‌شود تا اگر اختلالی در انتخابات الکترونیکی به وجود آمد، از تعرفه‌های کاغذی استفاده شود.
 
سخنگوی ستاد انتخابات کشور پیش از این و به تازگی گفته بود: در حوزه‌هایی که رأی گیری الکترونیکی است، جمع‌بندی نتایج حدود یک ساعت زمان خواهد برد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای امنیت انتخابات دور دوم مجلس در آبادان اعمال شد
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم است
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه‌تمام انتخابات را تمام کنیم
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • دروغ عجیب و شاخدار مهناز افشار در گفتگو با دویچه وله فارسی
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • مراحل رای دادن الکترونیکی چگونه است؟