Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:47:20 GMT

تاتنهام نمی‌تواند به خاطر مصدومیت ها گریه کند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۷۷۰۳

تاتنهام نمی‌تواند به خاطر مصدومیت ها گریه کند

لوکاس مورا، ستاره برزیلی تاتنهام، معتقد است که این تیم در بازی برگشت مقابل لایپزیش می‌تواند شکست را جبران کند.

به گزارش "ورزش سه"، پنالتی نیمه دوم تیمو ورنر باعث شد که تاتنهام در مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل از لایپزیش شکست بخورد. همچنین درخشش هوگو لوریس نیز باعث شد که تیم لندنی بیشتر از یک بار دروازه خود را باز شده نبیند تا به نوعی امید شاگردان ژوزه مورینیو برای بازی برگشت زنده بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بسیاری دلیل شکست تاتنهام مقابل لایپزیش را غیبت دو ستاره خط حمله این تیم یعنی هری کین و سون هیونگ مین می‌دانند. با این وجود ستاره برزیلی او معتقد است که این تیم نباید خیلی خودش او را به خاطر این مصدومیت را اذیت کند. لوکاس مورا گفت: " ما می توانیم همه چیز را عوض کنیم. بازی هنوز به پایان نرسیده است. این نتیجه دلخواه ما نبود. با توجه به سیستم مان خوب بازی کردیم و چند موقعیت گلزنی نیز ایجاد کردیم. ما شکست خوردیم اما هنوز هیچ چیز تمام نشده است."

 

 

 


لوکاس مورا در ادامه گفت: "ما بازیکنان خیلی خوبی داریم که می توانند گلزنی کنند. ما دو ستاره بزرگ را از دست دادیم اما نمی توانیم به خاطر آن گریه کنیم. این فوتبال است."

 

 

 

 

هری کین لوکاس مورا تاتنهام سون هیونگ مین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هری کین لوکاس مورا تاتنهام سون هیونگ مین لوکاس مورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم

در ادامه دیدار‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم چلسی میزبان وستهم بود که با پنج گل به پیروزی رسید.

چلسی که هفته گذشته تاتنهام را هم شکست داده بود، به نظر می‌رسد در اواخر فصل تازه موتورش روشن شد و با این برد به رتبه هفتم صعود کرد.

پالمر (۱۵)، گلگر (۳۰)، مادوئکه (۳۶) و جکسون (۴۸ و ۸۰) گلزنان آبی‌ها در این بازی بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در بازی همزمان، برایتون با یک گل مهمانش استون ویلا رو شکست داد تا شاگردان امری که در رتبه چهارم قرار دارند، نتوانند گامی بلند به سوی کسب سهمیه لیگ قهرمانان بردارند. تاتنهام که در رتبه پنجم قرار دارد و تنها رقیب استون ویلا برای قرار گرفتن در رتبه چهارم است، از ساعت ۱۹ به مصاف لیورپول می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد