Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان صبح امروز  پس از انداختن رای خود به صندوق رای در جمع خبرنگاران اظهار داشت:همه در دنیا نظاره‌گر این هستند که میزان مشارکت مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را مشاهده کنند بنابراین حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بحث بقا و دوام این کشور حضور پرشور و باشکوه مردم در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی از جمله انتخابات است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم این استان در راهپیمایی روز قدس، ۲۲ بهمن بویژه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری پرشور بوده و است.

او با اشاره به اینکه مردم رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند افزود: این دوره به جهت وضعیت و محدودیتی که وجود دارد امکان رای دادن بعد از ساعت ۲۴ وجود ندارد.

موهبتی تصریح کرد: رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راس ساعت ۲۴ به پایان می‌رسد و حتی اگر افرادی در داخل شعب اخذ رای باشند با توجه به الکترونیکی بودن برخی از روند انتخابات امکان اخذ رای از آنان وجود ندارد.

او تاکید کرد: در ابتدای صبح امروز همه شعب سیستان و بلوچستان که هزار و ۶۸۹ شعبه در سطح این استان است به سلامت کار خود را آغاز کردند و هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر خللی در کار دریافت نشده است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: گزارش‌های دریافتی از بازرسی انتخابات که بر اجرای امور و حوزه نظارت که نظارت بر امور را بر عهده دارند شرایط برگزاری انتخابات بسیار مطلوب و خوب است و امیدواریم تا انتها همین شرایط ادامه پیدا کند.

او تصریح کرد: امیدواریم هشت نفری که از سوی مردم به عنوان نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌شوند بتوانند در جهت توسعه و شتاب بیش‌ازپیش و همه جانبه استان نقش آفرین باشند.

موهبتی از رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری سیستان و بلوچستان به منظور پوشش اخبار یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

او همچنین ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار داشت: امیدواریم با همین شیوه که نامزد‌ها و طرفدارانشان عمل کردند فردا همه ما دست اندرکاران برگزاری و همه پیروز انتخابات باشیم و شرط آن رعایت قانون است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات98 مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان یازدهمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در نشست با مدیرکل شیلات استان گفت: تعاونی‌ها یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در تولید و اقتصاد است و با توجه به مزیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش شیلات، احیای تعاونی‌های صید و صیادی می‌تواند باعث اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار در منطقه شود.
خلیل احمد سلامی افزود:  برای تحقق شعار سال باید از توانمندی مردم به ویژه بخش تعاون استفاده کرد، چرا که دستیابی به توسعه بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نخواهد بود.
وی ادامه داد:  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علت وظایفی که عهده دار است و خدمات گسترده‌ای که به مردم می‌دهد، نقش مهم و محوری در تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم دارد.
سلامی گفت: مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برای کمک به فعالان اقتصادی و کارآفرینانی که در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بدنبال توسعه و اشتغال‌زایی باشند، پای کار هستند و از آنها حمایت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات