Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از ۴۰ سال پیش تاکنون شرکت در انتخابات تکلیف شرعی بوده است اما هم‌اکنون با توجه به وضعیت خاصی که در آن قرار داریم، واجب‌تر است.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری امروز (۲ اسفندماه) پس از شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در بیت ایشان انجام شد، اظهار کرد: مکرر عرض کردم که شرکت در انتخابات، باعث تقویت نظام می‌شود و تقویت نظام واجب شرعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: از ۴۰ سال پیش تاکنون شرکت در انتخابات تکلیف شرعی بوده است اما هم‌اکنون با توجه به وضعیت خاصی که در آن قرار داریم، واجب‌تر است.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دشمن، رأس دیکتاتوری فساد و فتنه است و ایران ام‌القرای جهان اسلام و رأس جبهه مقاومت است و امروز در مقابل آمریکا، اسرائیل، وهابیت و همدستان آن‌ها ایستاده است.

آیت‌الله موسوی‌جزایری بیان کرد: بر ما واجب است که قوی باشیم و هرچه که در اقتدار ملت و کشور ما تاثیر دارد، واجب است.

وی در پایان گفت: امروز این انتخابات از انتخابات گذشته واجب‌تر است. از مردم خوزستان خواهش می‌کنم که خواهش ما را بپذیرند و در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 دوم اسفند 98 شرکت در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد

سید سعید میرنظامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در چهل و دومین نشست کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، پرونده یکی از شرکت‌های تولید و بسته بندی زعفران در استان مرکزی که در ۲ بند آزمون شده مغایر با استاندارد بود، توسط اعضای این جلسه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست که با حضور قاضی منتخب دادگستری برگزار شد، با محرز شدن تخلف واحد تولیدی و اتفاق نظر اعضای کمیسیون، واحد تولیدی که در مامونیه از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی فعالیت می‌کرد، ملزم به پرداخت جریمه نقدی، ارائه تعهد، الزام به بهسازی تولیدات و جمع آوری محصولات از سطح بازار شد.

مدیر کل استاندارد استان مرکزی گفت: طبق ماده ۴۱ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، در صورتی که واحدهای تولیدی و خدماتی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد یا تاییدیه از سازمان، اقدام به تولید کالا یا خدمات پایین‌تر از کیفیت استاندارد کنند، موضوع در کمیسیون ماده ۴۲ این قانون، مورد بررسی و تصمیم گیری اعضا قرار می‌گیرد.

کد خبر 6087595

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است