Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@18:08:37 GMT

دو پتل در درام «سقوط بازار» بازی می‌کند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۷۷۸۶

دو پتل در درام «سقوط بازار» بازی می‌کند

​دو پتل هنرپیشه بریتانیایی به جمع بازیگران درام هیجان‌انگیز «سقوط بازار – Flash Crash» به تهیه‌کنندگی کمپانی‌های Saw Films و New Regancy اضافه شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «سقوط بازار – Flash Crash» بر اساس کتابی به همین نام نوشته لیام واگن روزنامه‌نگار محقق بلومبرگ و مجله بیزینس‌ویک است و جاناتان پرِرا کار نگارش فیلمنامه اقتباسی آن را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب قرار است ماه می امسال در بازارهای آمریکا و انگلستان عرضه شود.

«سقوط بازار» روایت واقعی از سرگذشت مردی به نام ناویندر سینگ سارائو است. سارائو را مهاجری نابغه توصیف می‌کنند که موفق شد از اتاق خواب خود در خانه پدری در محله‌ای از توابع لندن، بازار سهام جهان را شکست داده و میلیون‌ها دلار به جیب زند. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سقوط بازار سقوط بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت

محمد رفیعی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرودشت اظهار کرد: امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه، با اعلام گزارشی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات کوه در کیلومتر ۶۵ جاده مرودشت به اقلید در منطقه تفریحی تیره باغ بلافاصله یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان تخت جمشید مرودشت به محل حادثه اعزام شد.

او با بیان اینکه در این حادثه مرد ۳۹ ساله جان خود را از دست داد، ادامه داد: نجاتگران فرد فوت شده را با بسکت به پایین دامنه کوه انتقال و تحویل عوامل مربوطه دادند.

همچنین محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس با تائید این خبر اظهار کرد: برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

در این عملیات عوامل اورژانس، نیروی انتظامی و نیرو‌های محلی حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ایجکت خلبان میگ ۲۹؛ دو ثانیه قبل از سقوط + فیلم
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت