Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمود واعظی» روز جمعه با حضور در ستاد انتخابات کشور وزارت کشور و پس از انداختن رای خود به صندوق‌های رای، در جمع خبرنگاران گفت: امروز انتخابات در همه نقاط کشور به صورت آنلاین در حال برگزاری است و با مشاهده آرا دریافتیم که حضور مردم بسیار خوب بوده است.

رییس دفتر رییس جمهوری ابراز امیدواری کرد همان‌طور که رهبر معظم انقلاب امروز صبح و همچنین در سخنرانی های قبلی تاکید داشتند، شاهد برگزاری یک انتخابات خوب و پرشور در سراسر کشور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی بیان کرد: مردم با شوق به پای صندوق های رای می‌آیند و تاکنون که ۳ ساعت از آغاز رای گیری گذشته درصد مشارکت نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.

وی افزود: تشکیل مجلس قوی با حضور پررنگ و رای مردم نشان دهنده انسجام و وحدت داخلی است و صرفا، به معنای تشکیل یک مجلس نیست.

رییس دفتر رییس جمهوری ادامه داد: در این شرایط تحریم، حضور پررنگ مردم می تواند پیامی به منطقه و عرصه بین‌الملل باشد که این تحریم‌ها و فشارهای حداکثری باعث افزایش وحدت و انسجام بیشتر مردم در کشور خواهد شد.

وی افزود: مشارکت قوی یعنی یک ایران قوی تر، امن تر و ایرانی که فشارهای خارجی روی آن تاثیری ندارد، امیدوارم همان‌طور که مردم در سراسرکشور برای تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی انصافا سنگ تمام گذاشتند و به جهانیان نشان دادند با ترور نمی‌توانند میان این مردم را که روی پای خود ایستادند و پشت رهبری هستند تفرقه ایجاد کنند، در انتخابات امروز هم حضور باشکوهی داشته باشند.

واعظی حضور و مشاکرت مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار فوق العاده دانست و گفت: حتی در شهرهایی که برف و باران بود در آذربایجان و جاهای مختلف کشور، مردم آمدند و حضور بسیار معناداری داشتند.

رییس دفتر رییس جمهوری با ابراز امیدواری از اینکه امروز یک روز ماندنی باشد و هرسه این سه حادثه بزرگ یک نوعی پیامی باشد برای همه کشورهایی که با ما دوست هستند و بدانند که با یک کشور و مردم بسیار منسجمی دوست هستند. و به آن تعداد محدود کشوری که دشمنی می کنند آنها بفهمانند تصمیمی که برای فشار به ایران گرفتند تصمیمی غلطی بوده و حتما اثر نخواهد کرد و امیدوارم که سال۹۹ از سال ۹۸ بهتر باشد.

ادامه دارد...

برچسب‌ها محمود واعظی پروندهٔ خبری گام ششم، روز انتخابات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود واعظی محمود واعظی محمود واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، گزیده سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار به این شرح است:

***رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

*** تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

*** هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

*** یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند، نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

*** تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد، چون دل به کمک خارج از مرز‌ها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد

این دیدار صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد