Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران با اشاره به ویروس کرونا گفت: قرار شد قطارها و اتوبوس‌ها شب‌ها ضدعفونی شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «پیروز حناچی»، شهردار تهران، به همراه پدر، مادر و همسر خود در مسجدالنبی محله دریان نو، برای شرکت در انتخابات حاضر و رای خود را به صندوق انداخت.

حناچی با اشاره به اقدامات شهردار تهران درباره کرونا گفت: هر جایی که جمعیت زیاد در آن حضور دارد، نقطه هدف است مثل مترو، اتوبوس و فضاهای عمومی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار شد قطارها و اتوبوس‌ها شب‌ها ضدعفونی شوند. این کار شروع شده و آموزش در سطح شهر از طریق تابلوها صورت می گیرد.

او در ادامه افزود: ما در این قضیه کمک‌ کننده هستیم و توصیه های وزارت بهداشت و پروتکل‌های وزارت بهداشت را توصیه و اجرایی می‌کنیم. از بین بدنه خودمان هم به شکل ویژه «شهر سالم»، موظف شده که پیگیری کند. قرار است ماسک با قیمت‌های نازل در  اختیار مردم قرار دهیم. ویروس وارد کشور شده و باید بتوانیم سرعت انتقال آن را کنترل کنیم.

شهردار تهران در ادامه با اشاره به تبلیغات در سطح شهر گفت: بعد از انتخابات کارمان شروع می شود و همکاران ما در مناطق مختلف شروع به تمیز کردن می‌کنند. قبل از انتخابات هم آنهایی که پروتکل‌ها را رعایت نکرده  بودند، جاهایی تابلو زده بودند که نباید می‌زدند. دلخوری‌هایی هم از چند طرف به وجود آمده بود اما چاره‌ای نیست. وقتی ما فضایی را برای تبلیغات فراهم می‌‌کنیم باید استفاده شود. با آنهایی هم که به ایمنی ضربه می‌زنند، تعارف نداریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها

به گزارش همشهری، این شهر هم‌اکنون از سامانه‌های روسطحی و زیرسطحی بسیاری برخوردار است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله مشخصی دارد. در چنین شرایطی مدیریت شهری برای توسعه زیرساخت‌های ترددی شهر در ۲جبهه تلاش می‌کند. در اتوبوسرانی از یک سو با اتکا به تولید داخل، کار سفارش اتوبوس‌های نو را به مراحل اجرایی رسانده و از سوی دیگر با طرف خارجی قرارداد تامین اتوبوس‌های برقی جدیدی را منعقد کرده که می‌تواند آینده‌ای روشن برای تردد اتوبوسی شهر در پی داشته باشد.

در بخش مترو نیز قرارداد تامین واگن به مراحل اجرایی پیش‌پرداخت نزدیک شده و تعداد واگن نیز افزایش یافته است. به این ترتیب مدیریت شهری ششم وارد میدان شده تا حمل‌ونقل تهران را طی زمان مشخصی کاهش دهد. البته مخالفان داخلی و تحریم‌های خارجی هریک تلاش می‌کنند به‌نحوی مدیریت شهری را از ریل خارج کنند اما تیم شهرداری تهران همچنان در ۴جبهه در حال مقابله با مشکلات است.

کد خبر 848642 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها موتور و موتور سوار اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس حمل و نقل شهری مترو تهران

دیگر خبرها

  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است
  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد
  • اتوبان شهید خرازی باز شد
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • شکست حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات محلی
  • فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • این اتوبوس شمیران به در و دیوار می‌خورد