Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی حبیبی گفت: امروز زمان اتحاد است و مردم با حضور خود جواب کوبنده ای به دشمنان خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «مصطفی حبیبی» در حاشیه رای دهی به نمایندگان مجلس یازدهم، در جمع خبرنگاران گفت: مردم باید بار دیگر با حضور خود نقشه های شوم دشمنان را در نطفه خفه کرده و پاسخ کوبنده ای به تهدید ها بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه افزود: پیام حضور مردم در این دوره از انتخابات به دشمنان، مقاومت و ایستادگی و حمایت همه‌جانبه از نظام اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه هر رای تیری بر قلب دشمنان انقلاب است، تصریح کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است، چرا که ما باید در سرنوشت کشور خود سهیم باشیم.

 

این مسئول ادامه داد: زمانی می توانیم به یک مجلس مقتدر دست پیدا کنیم که مردم با تحقیق و درایت نماینده خود را انتخاب کنند.

 

وی با اشاره به اینکه حضور مردم موجب مستاصل شدن دشمنان انقلاب می شود، گفت: هر زمان که دشمن اقدام به تهدید ملت ایران کرده، جواب عکس گرفته است زیرا این ملت روحیه ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی دارند و همواره با بصیرت خود دشمنان را غافل‌گیر کرده‌اند.

 

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه  اظهار داشت: ایران از جمله کشور های شاخص در دنیا است که آرای مردم بسیار مهم بوده و نقش اساسی در پیشبرد اهداف نظام دارد.

 

گفتنی است، طبق قانون، فرآیند برگزاری انتخابات تا ساعت ۱۸ و به مدت ۱۰ ساعت در سراسر کشور ادامه می‌یابد و تداوم و تمدید آن به حضور پرشور مردم و تصمیم وزارت کشور بستگی دارد.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور حداکثری درانتخابات انتخابات مجلس آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است

به گزارش خبرنگا مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه پردیس گفت: موضوع اصلی در عملیات «وعده صادق» تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده نیست، مهم اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است.

وی با اشاره به منویات رهبری، اظهار کرد: امروز در دنیا، چالش‌های رسانه‌ای بیش از آنچه موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی تأثیر بگذارند در عقب راندن دشمن تأثیر گذار است.

امام جمعه پردیس افزود: امروز امپراطوری های دنیا در حال شکست خوردن است، حضور رسانه ای دشمن در حال متلاشی شدن است و آن طور که دشمن می‌خواهد روایت‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: امروز حصر شکسته شده و شاهد هستیم که تظاهرات ۱۰۰ هزار نفری در مسئله فلسطین در غرب به ویژه آمریکا به راه می‌افتد.

امام جمعه پردیس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به شعار سال اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم در جهش تولید بسیار اهمیت دارد، تولید، حیثیت و شخصیت یک ملّت است و مشارکت مردم در جهش تولید این حیثیت ایران را حفظ خواهد کرد.

کد خبر 6089074

دیگر خبرها

  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند