Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@10:26:35 GMT

فرماندار شفت: انتخابات جشن ملی ایران است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۸۰۲۹

فرماندار شفت: انتخابات جشن ملی ایران است

ایسنا/گیلان فرماندار شفت با بیان اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات یک وظیفه شرعی است، تصریح کرد: انتخابات جشن ملی ایران محسوب می شود.

سید محسن موسوی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۱۱۶ شعبه اخذ رای در شهرستان شفت تمهید شده است، اظهار کرد: حدود ۲۰۰۰ هزار نفر نیرو در بخش های اجرایی، هیئت نظارت، هیئت بازرسی، پشتیبانی و یگان های امنیتی و انتظامی این اتنتخابات را پوشش می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز باشکوه همایش بزرگ انتخابات در شهرستان شفت همزمان با سراسر کشور از ساعاتی قبل، افزود: در چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات از همین ساعات اولیه هستیم.

فرماندار شفت با بیان اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات یک وظیفه شرعی است، تصریح کرد: انتخابات جشن ملی ما محسوب می شود.

موسوی حضور آحاد ملت در انتخابات را یک تکلیف قانونی دانست و خاطرنشان کرد: فرایند رای در جمهوری اسلامی احقاق حقوق مدنی مردم است که سرنوشت خودشان را در این انتخابات مشخص می کنند.

وی ضمن قدردانی از حضور با عظمت مردم بصیر و آگاه شهرستان شفت در انتخابات، گفت: مردم دوباره ثابت کردند پای ارزش های انقلاب هستند و امید دشمنان برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام را به یاس تبدیل خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 98 یازدهمین دوره انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، فرماندار اندیمشک گفت:  شکستگی در سیل بند دایک کرخه واقع در جاده دهلران منجر به طغیان آب و وارد شدن آب به داخل مزارع شد.

یوسف زمانی اصل افزود: با تلاش نیرو‌های عملیاتی و دستگاه‌های امدادی   این سیل بند مرمت و اصلاح شد.

وی با اشاره به بارش‌های شدید در شهرستان اندیمشک اظهار کرد: با بسیج امکانات و اقداماتی که از قبل فراهم شده بود مشکل آبگرفتگی در این شهرستان به سرعت برطرف شد.

فرماندار اندیمشک بیان کرد: تمامی محور‌های این شهرستان از جمله مسیر‌های روستایی و عشایری باز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران