Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:08:22 GMT

مدارس کرمانشاه شنبه تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۸۱۱۰

مدارس کرمانشاه شنبه تعطیل شد

مجید یزدان پناه روز جمعه در ستاد انتخابات کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اکنون تعدادی از کارکنان آموزش و پرورش و معلمان و کارکنان این سازمان درگیر روند برگزاری انتخابات هستند.
وی افزود: براساس تصمیم ستاد انتخابات استان کرمانشاه افرادی که امروز در روند برگزاری انتخابات از اعضای کادر اجرایی هستند، می توانند فردا استراحت کنند و در ادارات حاضر نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: همچنین براساس تصمیم ستاد انتخابات استان تمام مدارس شهرستان کرمانشاه با توجه به درگیری در فرآیند رای گیری و شمارش آرا فردا شنبه تعطیل اعلام شده اند.
یزدان پناه اعلام کرد: تاکنون تصمیمی در خصوص تعطیلی مدارس دیگر شهرستان های استان اتخاذ نشده است.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز (جمعه دوم اسفند) در استان کرمانشاه آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.
کار رای گیری در ۶ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه برای انتخاب هشت نماینده مجلس شورای اسلامی از بین ۱۳۴ نامزد باقی مانده آغاز شده است.
براساس اعلام ستاد انتخابات کرمانشاه یک هزار و ۵۸۵ صندوق اخذ رای امروز آرای مردم این استان را جمع آوری می کنند که از این تعداد ۶۲۱ صندوق سیار و باقی ثابت هستند.
یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۴۱۳ نفر از مردم استان کرمانشاه در این دوره از انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند که ۵۸ هزار و ۲۸۰ نفر از آنها را رای اولی ها تشکیل می دهند.
کسانی که ۱۸ سال تمام دارند یعنی متولدین دوم اسفند ۱۳۸۰ و قبل از آن می توانند با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی (کد ملی هم قابل قبول است) می توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند. 

برچسب‌ها تعطیلی مدارس انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه تعطیلی مدارس انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه استان کرمانشاه ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگویی با اشاره به آمادگی وزارت کشور برای برپایی انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: این دور از انتخابات در ۱۵ استان کشور برگزار می‌شود، در ۲۲ حوزه انتخابیه ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است. بنابر گزارش فارس، وی افزود: انتخابات ۲۱ اردیبهشت، در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود. سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در صورت بروز اختلال و مشکل در روند برگزاری انتخابات الکترونیک، چه تدبیری اتخاذ شده، اظهار کرد: وزارت کشور برای این ۸ حوزه، تعرفه کاغذی هم ارسال کرده که در صورت بروز هرگونه مشکلی، شیوه رأی‌گیری در آن حوزه تغییر خواهد کرد.

اسلامی با اشاره به شکل برگه تعرفه‌های رأی، گفت: در مرحله اول به دلیل برگزاری همزمان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، تعرفه‌ها یکپارچه بود، اما در مرحله دوم فقط برگه تعرفه رأی مختص انتخابات مجلس است، بر این اساس تعرفه دور دوم انتخابات کوچک‌تر و به سبک ایرانی اسلامی طراحی شده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور همچنین از چاپ و ارسال تعرفه‌های دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس به استان‌های مربوط خبر داد و تأکید کرد: درباره تعرفه‌های انتخاباتی مشکلی وجود ندارد. وی ادامه داد: تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت صفر بامداد ۱۳ اردیبهشت در فضای حقیقی و مجازی آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد. دستورالعمل تبلیغات و قانون مرتبط با تبلیغاتی که در مرحله اول اطلاع‌رسانی شده، ملاک خواهد بود، لذا از نامزدها انتخابات می‌خواهیم براساس آن عمل کنند. اسلامی تأکید کرد: نامزدهای انتخابات حتما باید وارد سامانه مالی انتخابات شوند و منابعی که برای تبلیغات در اختیار گرفته‌اند ثبت کنند، همچنین نامزدها سعی کنند هزینه‌های انتخاباتیشان از سقف مصوب بالاتر نرود. وی گفت: سامانه انتخاب ایران، برای اطلاع مردم از زندگینامه، شرح حال و سوابق نامزدهای دوازهمین دوره انتخابات مجلس در نظر گرفته شده است و مردم می‌توانند با مراجعه به این سایت از سابقه کاری نامزدهای مورد نظر خود مطلع شوند. سخنگوی ستاد انتخابات کشور تأکید کرد: کسانی می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند که حتما در دور اول در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا اصلا در کل کشور رأی نداده باشند. 27215 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902125

دیگر خبرها

  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز