Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با هنگ‌کنگ مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران روز هفتم فروردین ماه سال 99 در ورزشگاه آزادی به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود و به همین دلیل برنامه آماده سازی تیم ملی مشخص شده است.

طبق برنامه اردوی تیم ملی فوتبال ایران قرار است از روز 27 اسفندماه در تهران برگزار شود و ملی پوشان دو تیم استقلال و فولاد که روز 28 اسفند با یکدیگر بازی می‌کنند در صورت دعوت روز بیست و نهم به اردوی تیم ملی فوتبال ایران اضافه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصمیم دارد از تمام فرصت برای آماده سازی ملی‌پوشان استفاده کند و به همین دلیل برای دعوت از بازیکنان منتظر بازی استقلال و فولاد در روز 28 اسفند نخواهد ماند. 

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال تیم ملی ورزشگاه آزادی ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش

سیدحسین حسینی این روزها درگیر حواشی عجیبی شده است و یک پایش در کمیته انضباطی است و پای دیگر در تمرینات استقلال.

کاپیتان استقلال پس از بازی با آلومینیوم اراک یکی از هواداران زن استقلال را در آغوش کشید و درنهایت با تصمیم کمیته انضباطی، جمعا به پرداخت ۳۳۰ میلیون تومان و محرومیت از همراهی استقلال در بازی با تراکتور محکوم شد.

تصویری از سیدحسین حسینی کنار دخترش منتشر شده که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: خبرورزشی

 

دیگر خبرها

  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)