Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@16:14:58 GMT

فعالیت 3141 شعبه اخذ رای در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۸۲۷۵

فعالیت 3141 شعبه اخذ رای در خوزستان

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در خوزستان‌ گفت: شهرهای اهواز و آبادان سه نماینده دارند هر نماینده برای هر سه شعبه می تواند یک نماینده داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صبح امروز هم زمان با آغاز ر أی‌گیری خبری مبنی بر اینکه هیأت نظارت بر انتخابات استان، به دلایل نامعلوم اقدام به حذف نمایندگان معرفی شده کاندیداها در شعب اخذ رای کرده و کارت آنها را صادر نکرده است، در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ابوالحسن معماری رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در خوزستان‌ با رد حذف نماینده،  نامزدهای انتخاباتی در شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه اهواز، اظهار کرد: کسانی که چنین ادعایی می‌کنند اعلام کنند در کدام شعبه چنین اتفاقی رخ داده است تا به مسأله رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه برای نمایندگان نامزدهای انتخاباتی کارت مخصوص صادر شده است، افزود: تا چند روز گذشته به صورت اینترنتی کارت نماینده، نامزدها صادر می شد اکنون شرایط صدور کارت به صورت دستی نیز فراهم شده است. 

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در خوزستان گفت: چنانچه نماینده‌ای تاکنون موفق به دریافت کارت حضور در شعب اخذ رأی نشده باشد می‌تواند برای دریافت کارت خود مراجعه  کند.

معماری با اشاره به وجود ۳ هزار و ۱۴۱ شعبه اخذ رای در خوزستان عنوان کرد: بر اساس ماده ۵۵ قانون انتخابات از آنجایی که شهرهای اهواز و آبادان سه نماینده دارند هر نماینده  برای هر سه شعبه می تواند  یک نماینده داشته باشد.

وی افزود: اما در حوزه انتخابیه دیگر که هر کدام یک نماینده دارند، هر نامزد انتخاباتی می‌تواند یک نماینده در شعب اخذ رای معرفی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این دوره از انتخابات، تعداد کل شعب اخذ رای در خوزستان سه هزار و ۱۴۱ شعبه اعلام شده است که از این تعداد ۲ هزار و ۲۵۱ شعبه به صورت شعب اخذ رای ثابت و ۸۹۰ شعبه به صورت شعب سیار هستند.

همچنین ۴۹۲ شعبه اخذ رای برای مرکز استان پیش‌بینی شده است که  شامل ۴۱۰ شعبه ثابت و ۸۲ شعبه سیار شهری و روستایی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای نگهبان خوزستان شبکه های اجتماعی اهواز شعب اخذ رای یک نماینده شعب اخذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ۱۵۳ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه لنجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرماندار لنجان گفت: در این حوزه انتخابیه (۱۳۷ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار) افزون بر دو هزار و ۷۰۰ عوامل اجرایی و نظارتی فعالیت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمیدرضا محمدی فشارکی افزود: در حوزه انتخابیه لنجان، رقابت بین حسین رجایی ریزی و اکبر پولادی باغبادرانی است.
مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بخشش حکم قصاص پس از ۲۳ سال
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • ۱۵۳ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه لنجان تعبیه شده است
  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • پیش بینی ۱۵۳ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه لنجان
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان